משנה את פניה: עמית סטלמן ושני זרים סרבים חתמו בהפועל אשדוד

עמית סטלמן | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

שחקן הפינה של נבחרת ישראל הצטרף לקבוצה של ווקייביץ', כמו גם אורסיץ' ובביץ'. ערן צרפתי חזר להפועל ראשון לציון, נס ציונה צירפה זר ספרדי. חולון השיבה את ברגיל והאריכה חוזה לקפטן הקבוצה, בראל לנציאנו

(גודל טקסט)

הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, משנה את פניה. אחרי החלפתו של אולג בוטנקו במאמן הסרבי אנדראה ווקייביץ', ועזיבתם של הזרים הבכירים טומיסלאב סטויקוביץ' וגאבור לנהגהאנס, שהובילו אותה לזכייה בתארים ההיסטוריים בשנים האחרונות (אליפות וגביע המדינה) – בקבוצה ביצעו מהלך משמעותי בהרכב הסגל לעונה הבאה שתצא לדרך באחד באוקטובר.

אשדוד החתימה את השוער הסרבי איגור ארסיץ' ואת עוז יצחק, שוער נבחרת העתודה היוצאת מעירוני רחובות. הקבוצה גם השלימה את הקו האחורי כשהחתימה את המקשר אלכסנדר בביץ', ששיחק בעבר בשלוש קבוצות סרביות, זאת לאחר צירופו של מקשר נבחרת מונטנגרו ריסטו ווייצ'יץ'. ההחתמה המרתקת של הקבוצה בגזרה הישראלית היא עמית סטלמן, שחקן הפינה של נבחרת ישראל ולשעבר מכבי ראשון לציון. סטלמן מצטרף באופן רשמי לקבוצה לאחר שסיים שנה שבה היה בהסגר. סטלמן היה שותף להישגים של מכבי ראשל"צ בשנים הקודמות והיה שחקן מפתח בקבוצה, וכעת הוא ישתף פעולה בפינה עם לו אקסברוד המוכשר.

הקבוצות האחרות בליגה רשמו גם הן החתמות מעניינות בימים האחרונים. המרכז הוותיק ערן צרפתי חוזר להפועל ראשון לציון, שהחתימה קודם לכן את אראל צייטלר ונדב כהן שמשחקים בנבחרות הצעירות. השוער אורון ברגיל חוזר למ.כ. חולון לאחר ששיחק בשנים האחרונים באשדוד ובהפועל ראשל"צ. חולון גם האריכה את חוזהו של הקפטן בראל לנציאנו.

ערן צרפתי מול אורן מאירוביץ'
ערן צרפתי מול אורן מאירוביץ' | צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

נס ציונה צירפה את המקשר ויקטור אלונסו. הזר הספרדי שיחק בעברו באתלטיקו מדריד ואף הצטיין במדיה. בנוסף, הוא שיחק גם בליגות בצרפת, רומניה ובדאבליסטית מקוסובו. ברמת השרון, אחרי החתמת טומיסלאב סטויקוביץ', ליאור קפלן ישמש כשוער המשנה. רמה"ש הודיעה על הארכת החוזים של כמעט כל שחקני הסגל, כאשר דניאל צרפתי מהרצליה וטל הרשקוביץ מהפועל ראשל"צ עשויים להצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי