נתנאל ארצי חתם בהפועל חולון, ההעברה עשויה להיפסל בשל עבירה על התקנון

play
עוד שחקן נבחרת בחולון? נתנאל ארצי | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4 06:49

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: האלופה החתימה את הפורוורד שהבטיח הישארות עם אילת. המהלך מוטל בספק בשל סעיף בחוקי ההעברות, המאפשר לצרף בשלב הזה רק שחקן שלא היה רשום בליגת העל

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ברגע האחרון לפני סגירת מועד רישום השחקנים בליגת העל, הפועל חולון החתימה היום (שני) את נתנאל ארצי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד שניצל מירידה עם הפועל אילת יגיע לאלופה, שמעוניינת לחזק את הסגל הישראלי שלה. אלא שהמהלך עשוי להיפסל ולהתבטל בשל עבירת תקנון.

בסעיף 2.1 לחוקי ההעברות נכתב – כולל ההערות בסוגריים – כי "כל קבוצה תוכל להחליף שחקן זר ושחקן ישראלי נוסף (אשר אינם רשומים בקבוצה אחת בליגת העל) עד שני מחזורים לסיום הבית העליון/תחתון או סיום הסיבוב השלישי". מכיוון שארצי שיחק באילת, נוצרה הבעיה. הנושא נשלח לבחינת היועץ המשפטי של המנהלת, ואם יימצא בעייתי, יונח לפתחו של איגוד הכדורסל.

נתנאל ארצי
עוד שחקן נבחרת בחולון. נתנאל ארצי | דני מרון

ארצי (26, 1.97) העמיד העונה ממוצעים של 10.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק במסע ההישרדות של הפועל אילת. אתמול קלע 13 במשחק שנעל באופן סופי את ירידתה של הפועל גלבוע/גליל.

לאחר החתימה אמר איתן לנציאנו, יו"ר המועדון: "אני שמח שהצלחנו בנקודת הזמן הזאת לצרף שחקן ברמתו של נתנאל, שחקן עם DNA שמתאים בול למועדון שלנו. ההחתמה הזאת מראה שאנחנו רחוקים מלוותר על העונה, ועושים הכל כדי לחזק את הקבוצה במטרה לעמוד ביעד שעוד נותר לנו".