"מפתיע שזה עוד קורה ב-2024": המשבר החריף של יריבת הפועל חולון

play
מאמן הכדורסל הספרדי ז'ואן פלאסה | GettyImages, Borja B. Hojas
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3 06:14

פלאסה, המאמן שהתפטר לאחרונה מא.א.ק אתונה המתדרדרת, סיפר: "חייבים חודשיים שכר לי ולאמריקאים, ארבעה ליוונים ושבעה לצוות"

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב תארח א.א.ק אתונה את הפועל חולון כשהיא בעיצומו של משבר חריף. יריבת הסגולים, שלא תכניס קהל למשחק בעקבות בקשה מהנהלת ליגת האלופות לערוב לביטחון האורחת מישראל, פתחה את העונה האירופית עם חמישה ניצחונות רצופים, אולם מאז נוצחה בארבעת המשחקים הבאים. בכלל, מתוך 13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ניצחה א.א.ק רק בשניים, כאשר ההפסד הראשון מבין חמישה ברצף הפעיל עליו עומדת הקבוצה מבירת יוון הגיע מול אותה חולון בסוף חודש ינואר.

אף שהסגל שלה די איכותי, הטלטלה המקצועית בא.א.ק נובעת מהצרות הכלכליות הגדולות מהן היא סובלת, אשר הובילו בין היתר לעזיבת המאמן ז'ואן פלאסה והגארד בן מקלמור, שחקן NBA לגיטימי בעבר. על כך דיבר פלאסה הספרדי בריאיון לתקשורת בארצו היום (שבת).

"מפתיע שב-2024 עדיין קורים דברים שאני חשבתי שנעלמו מהמציאות לפני 30 שנה. לי ולשחקנים האמריקאים היה חוב של חודשיים במשכורות, לשחקנים היוונים ארבעה חודשים ולאנשי הצוות שבעה חודשים. והציפיות נותרו זהות גם אם אתה לא מקבל כסף".

ג'ורדן מקריי הפועל תל אביב
יקבל הצעה להמשיך. מקריי | דני מרון

בין היתר ניתן למצוא בסגל של א.א.ק את ג'ורדן מקריי שבעונה שעברה כיכב בהפועל תל אביב, אוסטין הולינס שלבש את מדי מכבי תל אביב אשתקד ושחקני ה-NBA לשעבר ברנדון נייט, מינדאוגאס קוזמינסקאס וצ'ייסון רנדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי