הטלנובלה של יריבת ישראל: "ההורים שלי כותבים נגדי טוקבקים"

סיפור האחים פוניטקה מרתיח את הכדורסל הפולני. מתאוש שהואשם בניפוי אחיו מהיורובאסקט: "אם היו מזמינים אותי, הייתי פורש"

(גודל טקסט)

אופרת הסבון של משפחת פוניטקה ממשיכה להסעיר את הכדורסל הפולני, כשלושה שבועות לפני פתיחת יורובאסקט 2022. פולין הוגרלה לבית ד', בו היא תפגוש את ישראל, סרביה, צ'כיה, פינלנד והולנד.

תחילת הסיפור למי שלא עקב, בטענות של מרסל פוניטקה שאחיו, מתאוש, אחראי לכך שהוא לא הוזמן לסגל הסופי לטורניר. האחים הם שניים מהכדורסלנים הבכירים בפולין, בעיקר מתאוש שמשמש קפטן הנבחרת ושיחק בשנים האחרונות בזניט סנט פטרסבורג.

"מתאוש לא מקבל אותי לנבחרת ולא רואה אפשרות שנעבוד ביחד למען הצלחת הנבחרת", אמר שלשום מרסל, "הקפטן לא מוכן לקבל אותי, הוא משפיע על הסגל וקובע את התנאים בכל הקשור לזה. אני לא מבין למה מתאוש גוזל ממני את כל הקרדיט בכל מחיר ופוגע לי בקריירה. אם יש לו בעיה איתי, שלא יקבור את הראש בחול".

היום הגיעה התשובה של מתאוש והיא פתחה תיבת פנדורה משפחתית.

מתאוש פוניטקה במדי זניט סנט פטרסבורג
תיבת פנדורה. מתאוש פוניטקה | GettyImages, BSR Agency

מתאוש אמר: "אני נחוש לספר לכם על הקונפליקט שלא נוגע רק אליי, אלא לכל המשפחה. מרסל וההורים שלו תמיד הופכים את עצמם לקורבן, אבל אף אחד לא יודע מה האמת. ועכשיו אספר אותה".

אחר כך המשיך: "בגיל 19 בחרתי ללכת בדרך שלי. הכרתי את מי שהפכה לאשתי וההורים שלי נתנו לי אולטימטום: 'או היא, או אנחנו'. הם כל הזמן הטיחו בה עלבונות ואני בחרתי בה. בהמשך גם מרסל הצטרף אליהם. הזהרתי אותו שהמשפחה בדרך לאבד אותי, אבל הוא בחר בדרך של ההורים".

על התסבוכת המשפחתית הוסיף: "היום אין לי קשר גם עם האח השלישי כי ההורים שלנו הסיתו אותו נגדי. ככה זה במשפחה הזו. כשהייתי ילד והייתי רוצה לבקר את סבא שלי, אבא שלי היה מנסה להסית אותי נגדו ומקלל אותו. ההורים שלי גרים בבית שסבא שלי עזר להם לבנות והם מעולם לא הזמינו אותו אפילו לארוחת ערב".

עוד סיפר: "יש שני מחנות במשפחה שלי. צד אחד נגדי וצד אחד נייטרלי, או בעצם נגד ההורים שלי. אבא שלי למשל, ניתק קשר עם אמא שלו שגרה שני רחובות ממנו, כי היא הזמינה אותי ואת אשתי בחג המולד. הוא גם ניתק קשר עם אחותו. ההורים שלי כותבים נגדי טוקבקים באינטרנט, יש לי הודעות וולגריות שהם שלחו לי בטלפון".

מרסל פוניטקה במדי נבחרת פולין
"מרסל מציג את עצמו כקדוש מעונה, אז אני אספר את האמת". האח המנופה | אימג'בנק GettyImages, PressFocus/MB Media

הגארד-פורוורד בן ה-28 המשיך: "בשנים האחרונות בכל פעם שמרסל היה צריך עזרה, גם כספית, הייתי שם בשבילו. אף פעם לא סירבתי. שיספר לכם איך עזרתי לו בשיחה עם המאמן בזיילונה גורה שבה הוא מירר בבכי. אבל הוא תמיד ביקר אותי, העליב אותי וניסה לפקפק ביכולת שלי על המגרש".

האח הגדול סיכם: "אנשים אוהבים קדושים מעונים ומרסל מנסה לצייר את עצמו ככזה. שמרתי על שקט יותר מדי זמן, אבל עכשיו הגיע הזמן לדבר. אחרי כל מה שקרה בימים האחרונים, אם המאמן היה מזמין אותו לסגל ליורובאסקט, אני הייתי עוזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי