מאיר טפירו, יניב גרין וליאור לוי חתמו באינטר עלייה

play
יהיה מעניין. טפירו, גרין ולוי | אתר רשמי, FABIANA KOCUBEY
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10 05:56

החתמות נוצצות לקבוצה מליגה א'. שלושת כדורסלני העבר חוזרים לפרקט ויהפכו את המשחקים של קבוצתם למסקרנים במיוחד

(גודל טקסט)

קבוצת אינטר עלייה תל אביב, מליגה א' בכדורסל, הודיעה היום (שני) על החתמתם של שלושה שמות בולטים ומוכרים: מאיר טפירו, יניב גרין שישמש גם כעוזר מאמן וליאור לוי.

טפירו בן ה-47 הוא שיאן ההופעות בליגת העל בכדורסל עם 511 משחקים בעונה הסדירה וכמובן שיחק שנים ארוכות בנבחרת ישראל. הוא הוכתר בעבר לשחקן העונה בליגת העל, היה מלך האסיסטים כמה פעמים והניף את הגביע פעם אחת.

גם לגרין בן ה-42 היסטוריה ארוכה בליגת העל ובנבחרת ישראל. הוא זכה בשש אליפויות ובארבעה גביעי המדינה ושיחק ביורוליג שנים רבות עם מכבי תל אביב.

לוי בן ה-44 זכה עם הפועל חולון באליפות ושיחק גם באליצור נתניה ומכבי פתח תקוה.

אינטר עלייה ביססה את עצמה כמועדון הספורט הראשון והיחיד בישראל המיועד לעולים חדשים. המועדון נבנה על ידי עולים עבור עולים במטרה לסייע לעולים חדשים מרחבי העולם להשתלב בישראל באמצעות ספורט. היום הודיע המועדון על צירופם של שלושה שחקנים ותיקים לשורות קבוצת הכדורסל במאיר טפירו, יניב גרין וליאור לוי

שחקני אינטר עלייה, מאיר טפירו, יניב גרין, ליאור לוי
יהיה מעניין. טפירו, גרין ולוי | אתר רשמי, FABIANA KOCUBEY

א.ג'יי מיטניק, יו"ר ומאמן ראשי של אינטר עלייה כדורסל אומר: "כאוהד כדורסל יהודי אמריקאי צעיר, נמשכתי לכדורסל הישראלי על ידי דור השחקנים הגדול בישראל של שנות ה-2000. זה כבוד לגדל את הקבוצה שלנו ולכלול מאיר טפירו, יניב גרין וליאור לוי בעונה השנייה שלנו באינטר עלייה, אנחנו נרגשים מהתרומה שהם יכולים להציע לנו על המגרש, ומצפים מהם לחלוק את ההיסטוריה והמסורת של הכדורסל הישראלי עם דור חדש של עולים חדשים".

ריקרדו הורבאת', מנכ"ל מועדון אינטר עלייה מסכם: "אנחנו מתחילים את הניסיון שלנו בליגה א' עם בסיס חזק של שחקני עולים שממשיכים איתנו מהעונה שעברה. עם הגעת שחקנים כמו מאיר, ליאור ויניב, מועדון הש"ש ירכוש ניסיון שלא יסולא בפז שלא רק יעזור לקבוצה לנצח אלא גם יגדל את המותג והזהות של אינטר עלייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי