בולדווין: "אם תטענו שאני תומך חמאס, תלכו להז**יין"

כוכב מכבי תל אביב העלה פוסט בתגובה לביקורת שספגה אשתו: "בגלל החמאס הייתי צריך לעזוב את המדינה. התמודדנו מול קשיים, מצאתי כאן בית"

(גודל טקסט)

אשתו של ווייד בולדווין כוכב מכבי תל אביב בכדורסל יצרה מיני סערה אמש (ראשון) כששיתפה ברשת החברתית פוסט של איש רשת מוסלמי שכתב על "ילדים שמתים מפצצות בעזה". טאיג'ה בולדווין מחקה את הפוסט הזה, אבל השריפה כבר התפשטה כמו אש בשדה קוצים ובולדווין עצמו נזעק כדי להגן עליה ועל שמו הטוב עם פוסט תוקפני במיוחד משלו.

"אני לא עוסק בפוליטיקה, אבל תנו לי להיות ברור", הוא צייץ, "בגלל החמאס הייתי צריך לעזוב ביחד עם המשפחה מחוץ למדינה שהחלטנו שתהיה הבית שלנו. הם גרמו למועדון שלנו להתמודד מול קשיים שאנחנו חייבים להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר. נפרדנו מהאוהדים שלנו.".

הפוסט של בולדווין

בולדווין העצבני המשיך בקו תוקפני יותר וירה: "אם אי פעם תטענו שאני תומך חמאס, אז לכו תז*יינו. אני עבדתי כל הקריירה שלי כדי למצוא בית ואני מצאתי אותו בישראל. המשפחה שלי ואני נתנו הכל למען המועדון ומה שהוא מייצג. לאורך כל התהליך מאז ה-7 באוקטובר עבדנו ביחד כדי להמשיך את העונה ולתת גאווה וכבוד עבור אזרחי ישראל".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב
שוב מתקשה להיכנס למשחק. בראון | אתר רשמי, Paobc

כזכור, בולדווין נפצע עוד לפני פתיחת העונה בגבו ופספס את משחקי היורוליג הראשונים של מכבי תל אביב. כעת הוא חוזר לפעילות ויקווה להשאיר את הפרשה הזו מאחוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי