פרנקו: "בית זה לא, אבל חשוב לנצח. מקווה שנשוב לישראל בקרוב"

play
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב | ברני ארדוב
צפו: מנפורד להט, הפועל תל אביב ניצחה 99:103 את בדאלונה 03:24

מאמן הפועל תל אביב שמח על הניצחון על אדמת סרביה במשחק "הביתי" והודה: "זה יתרון ענק עבור היריבות שלנו שאנחנו משחקים כאן ולא בארץ". מנפורד: "האוהדים שלנו מדהימים, שמח לנצח בשבילם"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב (רביעי) ניצחון חשוב ודרמטי עם 99:103 על בדאלונה במסגרת היורוקאפ. האדומים כבר ראו כיצד הספרדים שבו מפיגור 14 לכדי שוויון, אך איבודים שטותיים עלו לאורחים במשחק עם נקמה של המארחים אחרי ההפסד ברבע גמר המפעל בעונה שעברה.

קסבייר מנפורד, שהצטיין עם 31 נקודות ו-5 אס' באחוזים נפלאים, סיכם את ההופעה הנהדרת שלו ושל הקבוצה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה. הראינו הרבה מנטליות אחרי 2 הפסדים. אנחנו לא אוהבים להפסיד ועלינו היום אחרת. רצינו לחזור לעצמנו והצלחנו לעשות את זה, היינו קשוחים יותר. האוהדים שלנו מדהימים, אני מעריך אותם על זה שהם מגיעים לכל מקום על אף מה שקורה בישראל. תמיד מרגישים אותם ואני שמח לנצח בשבילם".

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, התייחס לעוד משחק "בית" על אדמת סרביה: "אני שמח שנשארנו יחד והצלחנו לחזור לעצמנו. היו לנו כמה דקות אחרונות קשות, אני בעיקר מאושר עבור השחקנים והניצחון בזמנים הקשים האלה. יש הרבה דברים שצריך עוד לתקן, אבל יש עוד זמן לזה. האולם שלנו בישראל זה המקום החם ביותר עבורנו, אלה האנשים שלנו. זה יתרון ענק עבור היריבות שלנו שאנחנו משחקים כאן ולא בישראל. מצטער בשביל האוהדים שעשינו קצת התקפי לב בדקות האחרונות, אבל בעיקר מקווה שבקרוב נחזור לשחק בישראל".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב
"אנחנו מתאמנים בחוץ, זה לא בית. צריכים לבוא לנצח פה משחקים". פרנקו | דני מרון

"היינו ביחד לאורך כל המשחק – בדקות היותר טובות ובדקות הפחות טובות", הוסיף פרנקו. "הרבה שחקנים שיחקו בעמדות שהן לא טבעיות עבורן. זה משחק של עקשנות. ניצחון מאוד מאוד חשוב, במיוחד בסיטואציה שלנו בקבוצה, בדרכים, בשגרה שלנו בזמן הזה. מנפורד? לא מופתע ממנו, הוא יודע לעבוד בשני צדי המגרש. מקווה לייצר איזו שגרה. צריכים לשפר את הפן ההגנתי. בית זה לא, אבל חשוב לנצח פה. כל ניצחון שאפשר להביא מול אולם ריק להפועל תל אביב זה ניצחון חשוב. בשיקטאש? התאמנו ב'בית' הזה פעם אחת. אנחנו מתאמנים בחוץ, זה לא בית. צריכים לבוא לנצח פה משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי