מכבי תל אביב לא מזלזלת בוילרבאן: "לא רוצים להסתמך על מהפך"

play
שחקני מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תקציר כדורסל ספרדי: מלאגה – ריאל מדריד 87:81 02:14

אחרי שני מהפכים שביצעו בשבוע האחרון בליגה וביורוליג נחושים הצהובים לעבור את המשחק הנוח על הנייר באירופה (21:05) בצורה חלקה. ג'ייק כהן: "רוצים להתמקד בדברים שיש לנו שליטה עליהם"

(גודל טקסט)

כשבאמתחתה עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, המתפזרים על פני כמעט חודש וחצי, תעלה הערב (חמישי, 21:05) מכבי תל אביב למשחק ביתי נוסף בפיוניר שבבלגרד כשתארח את וילרבאן הצרפתית במסגרת היורוליג.

אלא שבתוך הרצף הנהדר של הניצחונות שלה, במכבי תל אביב לא כל כך מרוצים ממשחקי השבוע האחרון. גם בניצחון נגד הכוכב האדום בלגרד וגם בניצחון הליגה נגד הפועל עפולה נקלעו הצהובים לפיגור משמעותי מוקדם, והיו צריכים להוציא הרבה מאוד אנרגיות בדרך לניצחון. במכבי חוששים מאוד כי וילרבאן, שעבורה השלבים הנוכחיים ביורוליג הם לפרוטוקול בלבד, תקשה עליהם באותה צורה, ומקווים כי השחקנים למדו מהשבוע האחרון.

"אנחנו אסירי תודה שהצלחנו להשלים קאמבקים ולנצח את המשחקים האחרונים, אבל זו לא הדרך שאנחנו רוצים לפתוח משחקים", הבהיר ג'וש ניבו, שהצטיין בניצחון על הכוכב האדום בשבוע שעבר, "אנחנו לא רוצים להיקלע לפיגור גדול ולסמוך על זה שנעשה מהפך".

ג'וש ניבו באימון מכבי תל אביב
"זו לא הדרך שאנחנו רוצים לפתוח משחקים", הבהיר ג'וש ניבו | אתר רשמי, Djordje Kostic
ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב
יצטרף בחזרה לסגל. דיברתולומאו | אודי ציטיאט

במכבי יודעים שאם ברצונם לתפוס את המקום השישי, שנראה נכון לעכשיו קצת רחוק מהישג יד, שמוביל ישירות לפלייאוף או להיכנס למקום השביעי שמאפשר שתי הזדמנויות ביתיות במשחקי הפלייאין, הם חייבים לנצח כמה שיותר משחקים עד לסיום העונה, וההתמודדות הנוכחית היא היחידה שמפגישה בין הצהובים לבין יריבה שאיבדה עניין במשחקיה במפעל.

"אנחנו מגיעים עם אותה מטרה כמו תמיד – להמשיך להשתפר, להתמקד בדברים שיש לנו שליטה עליהם ולחשוב רק על הפוזשן הבא", הדגיש ג'ייק כהן, "אלה אותם דברים שהביאו אותנו לנקודה שבה אנחנו נמצאים. אנחנו רוצים לבנות על היסודות הללו, לא משנה מה הסיטואציה. המטרה שלנו היא להישאר עקביים".

רומן סורקין מתקרב לחזרה למגרשים אך במכבי העריכו אמש כי הסיכוי שישותף במשחק הערב, או במשחק ביום שישי נגד באיירן מינכן בחוץ, הוא לא גבוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי