קטש רתח על השיפוט: "אנשים יודעים דברים ומפחדים לדבר"

play
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש | רויטרס
דגלי פלסטין במשחק של פנאתינייקוס מול מכבי תל אביב 00:35

מאמן מכבי ת"א אחרי ההדחה מול פנאתינייקוס: "35:6 בזריקות עונשין זה קיצוני. אני נזהר בדברים שלי, היו פה דברים חסרי תקדים"

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, ביקר הערב (שלישי) בחריפות את השופטים במשחק ההפסד 81:72 לפנאתינייקוס. הצהובים נכנעו 3:2 בסדרת רבע גמר יורוליג צמודה ומותחת וסיימו את דרכם במפעל היבשתי. במועדון מאוד לא אהבו חלק מהשריקות של צוות השיפוט הערב באתונה. ג'ון דיברתולומאו וקטש עצמו ספגו עבירות טכניות ושחקני פנאתינייקוס קיבלו 35 זריקות מהקו, לעומת 10 בלבד על מכבי (4 מהן בגארבג' טיים).

"אני צריך להיזהר בדברים שלי מן הסתם, אבל יש לי הרבה דברים להגיד", אמר קטש על השיפוט, "זה לא הגיוני…כל הסדרה הזו לא דיברנו על שופטים וכולנו ראינו מה היה במשחק הראשון. בכל ארבעת המשחקים לא דיברנו על שופטים והתרכזנו בכדורסל, אבל זה לא הגיוני שבמשחק כזה, שבו לא היינו יותר אגרסיביים מהם, נגמר 6:35 בזריקות עונשין. אין מצב! 35:6 זה מצב קיצוני ומי שצריך לבדוק את זה, שיבדוק. אולי זה צירוף מקרים, אבל זה נתון מטורף שמביך אותי. לאורך כל הסדרה כיבדנו יותר את הכדורסל ואת היורוליג מחלק מהאנשים שהיו על המגרש – ואני אעצור כאן. אני לא זוכר גם מתי שובצו שני שופטים ממשחק 4 גם במשחק 5, זה חסר תקדים".

המאמן הוסיף: "אין מצב שרק אנחנו קיבלנו פאול טכני כי אני יותר אקטיבי על הספסל, אין מצב. יש הרבה דברים שלאורך הזמן אנשים יודעים ומפחדים להגיד, אז כמו טובים ומנוסים ממני – אשתוק. אני לא זוכר מצב כזה והתחושה הייתה קשה מהרגע שקיבלנו את השיבוץ. אעצור פה. כמובן שגם חסרונו של ווייד בולדווין היה מכריע, אבל הלוואי שהמשחק היה מוכרע רק על המגרש ועל ידי השחקנים".

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, ליד בונזי קולסון ושחקני הקבוצה
קולסון סיים ערב רע עם 1 מ-11 מהשדה | רויטרס

קטש הוסיף אחרי המשחק: "מבחינתי השחקנים האלו ניצחו, הם מבחינתי אלופים. אנחנו צריכים להתאושש כי רצינו את זה מאוד ועלינו לסיים את העונה הכי טוב שאפשר. כולנו – אני, ההנהלה, שחקנים, כולם – הולכים לחוות סיטואציות שונות ולא רגילות בגלל אי הוודאות לעונה הבאה".

עוד אמר המאמן: "אני גאה מאוד, אל תטעו. למרות שחסרנו את ווייד לאורך כמעט כל הסדרה, שמרנו על סיכוי. אנחנו לא משחקים מול הקהל שלנו, וגם לנו הייתה יכולה להיות אווירה דומה כמו זו שהייתה הערב באואקה. אני אקח מהעונה הזו את הרוח של השחקנים. אף אחד לא נתן לנו סיכוי אחרי ה-7 באוקטובר. שיחקנו משחק בית אחד ובנסיבות האלה, להשיג מה שהשגנו זה מיוחד. אני לא רוצה להישמע פומפוזי, אבל לקחנו איתנו את הרוח של עם ישראל. כולנו ראינו וחווינו דברים נוראים, והיו שלבים שבהם זה נראה כאילו לא נוכל לנצח. אבל הרוח היא זו שניצחה".

לורנזו בראון שקלע 19 נקודות וחילק 7 אסיסטים הערב, סיכם: "זה כואב. זו הייתה עונה מצוינת שבה נאבקנו לכל אורך הדרך וזה כואב לסיים אותה בצורה כזו. אמרתי שאנחנו רוצים לזכות העונה, אבל זו הייתה עונה קשה שבה נדדנו בכל כמה ימים והיום גם חסר לנו ווייד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי