אייסי עבר MRI ולא צפוי להיעדר. ספרופולוס: "אמארה חזר טוב יותר"

למרות הניצחון על הפועל ירושלים, במכבי ת"א בעיקר מתעסקים במצבו של הפורוורד שנפצע בברכו. המאמן החמיא לסטודמאייר: "מאוד מתאים לשיטה". קלויארו: "בחצי הראשון התעסקו יותר מדי בשיפוט"

(גודל טקסט)

במשך שלושה רבעים אמש (שני) התחושה הייתה שמכבי תל אביב עומדת להפסיד להפועל ירושלים בפעם הרביעית העונה, אבל בעשר הדקות האחרונות הקבוצה של יאניס ספרופולוס הזכירה ליריבה הגדולה שהיא עדיין האלופה והפכה את המומנטום לטובתה, בדרך לניצחון ביתי 80:86. לאחר לילה מדאיג, הבוקר עבר הפורוורד, קווינסי אייסי בדיקת MRI ובה התברר כי אין נזק משמעותי לברך. השחקן יעבור בדיקה נוספת בתחילת השבוע הבא, אך לא צפוי להיעדר תקופה ממושכת.

כאמור, לאורך 30 הדקות הראשונות, המשחק הלך לכיוון ירושלמי. הגנת המארחת לא עמדה בקצב המשחק של מחזיקת הגביע, כשבהתקפה היא לקחה החלטות פזיזות ולמרות מחיקת הפער הדו ספרתי שפתחו האדומים בתחילת המחצית השנייה, הצהובים סיימו את הרבע השלישי בפיגור אחרי מספר התקפות מבולגנות וירידה רעה להגנה.

ואז הגיע יאניס. היעדר הקהל ביציעים אפשר לנוכחים לשמוע היטב את צעקות המאמן היווני, שגער בשחקניו: "שחקו ביחד! הניעו את הכדור! ולא חשוב מה קורה בהתקפה – רדו להגנה!". האפקט הורגש באופן מידי והסיומת הייתה כולה של מכבי תל אביב. "לפעמים מרוב הלחץ לנצח, אתה מנסה להציל את המולדת. וזו לא הדרך שבה אנחנו משחקים בדרך כלל. לכן שינינו את סגנון המשחק אחרי הפסקת הרבעים", הסביר ספרופולוס.

משחק מצוין של סקוטי ווילבקין הוא די עניין שבשגרה בעונה הנוכחית, אך מעבר ל-21 הנקודות ו-10 האסיסטים של הגארד המצוין, לא פחות חשובה הייתה התרומה של אמארה סטודמאייר – שכיכב משחק שני ברציפות וסיפק דאבל-דאבל משלו, עם 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. "לאמארה יש נוכחות גדולה בקבוצה שלנו, הוא מאוד מתאים לשיטה", אמר המאמן, "הוא חזר יותר טוב אחרי הפגרה, כי דרך האימונים הוא הבין את פילוסופיית המשחק שלנו בשני הצדדים של המגרש. זה לא היה יכול לקרות לפני הקורונה, כי היו לנו המון משחקים ומעט אימונים. הוא למד את השיטה ורואים את זה ביכולת שלו".

אנג'לו קלויארו נתן הסבר משלו להבדל בין המחציות: "אני חושב שבראשונה התעסקנו יותר מדי בשופטים, בשנייה התרכזנו יותר בעצמנו וירושלים הייתה זו שהתלוננה על השיפוט. זה מה שעשה את ההבדל במשחק", אמר הפורוורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי