דני אבדיה הצטיין: מכבי תל אביב התפוצצה על הפועל חולון

ללא אייסי, בראיינט ודורסי הצהובים התגברו על ההפסד לראשון לציון עם 69:100 מוחץ על הסגולים צהובים. הפורוורד הצעיר סיים ערב נפלא (24 נק', 7 ריב' ו-4 אס'), קלואירו הוסיף 18. הול קלע 18 מנגד

(גודל טקסט)

גם בסגל חסר נראה שהליגה עדיין קטנה על מכבי תל אביב. הצהובים שרשמו הפסד מפתיע לראשון לציון, שבו למסלול הניצחונות בזכות 69:100  ענק על הפועל חולון, כאשר קווינסי אייסי שממשיך לקבל מנוחה עקב הפציעה בברכו, אלייז'ה בראיינט שגם הוא זכה מנוחה וטיילר דורסי שנשלח לבידוד נותרו מחוץ לסגל.

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 2:9, אך חולון יצאה לריצה משלה ועלתה ליתרון 10:11. המתאזרח הטרי סנדי כהן עלה מהספסל והחזיר את הצהובים לעניינים, למרות זאת חולון שמרה על היתרון וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 18:19. סנדי כהן המשיך לבלוט אצל מכבי תל אביב, עם שלשה והטבעה שנעלה ריצה של 0:8. ג'רמיין לאב קטע את הריצה בשלשה, אך דני אבדיה ענה לו בשלשה משלו. במחצית הובילה מכבי תל אביב 36:44.

אבדיה פתח את הרבע השלישי עם שלשה נוספת והגדיל את הפער לדו ספרדי, לפני שחולון צמצמה ל-51:46 לאחר חדירה של שאבון קולמן ושתי קליעות עונשין של ג'ימי הול. אבל מכבי תל אביב לא התרגשה מכך והגדילה את היתרון עד לפלוס 17 בהובלתם של דני אבדיה, אנג'לו קלויארו וסנדי כהן. קליעות עונשין של הראל דדון נעלו רבע בשליטת האורחת שיצאה לרבע האחרון ביתרון 55:72. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, האלופה המשיכה בשלה עלתה לפלוס 30 ואפילו דורי סהר ויוהנתן איטאס נכנסו לרשימת הקלעים, זה נגמר ב- 69:100 מחוץ למכבי תל אביב.

קלעו להפועל חולון: ג'ימי הול 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, שאבון קולמן ודזי וושינגטון 11 כ"א, שלומי הרוש (5 ריב') וג'רמיין לאב 6 כ"א, גיא פניני ויוגב אוחיון 5 כ"א, הראל דדון 4, רועי הובר 3.

קלעו למכבי תל אביב: דני אבדיה 24, אנג'לו קלויארו וסנדי כהן 18 כ"א, סקוטי ווילבקין 14, יובל זוסמן וג'ייק כהן (5 ריב') 8 כ"א, אמארה סטודמאייר ודורי סהר 3 כ"א, אות'לו האנטר ויהונתן אטיאס 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי