גביעי המדינה יופרדו, בית הלחמי יחזור לאמן את העתודה

גביע המדינה בכדורסל
גביע המדינה בכדורסל | דני מרון

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה כי החל מהעונה הבאה יתקיימו מפעלי גביע נפרדים לכל אחת משתי הליגות הבכירות. המאמן שהוביל את הנבחרת עד גיל 20 לשתי זכיות באליפות אירופה, ישוב לתפקיד בהמלצת גרשון

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) על שינוי משמעותי בענף: הוועדה המקצועית של האיגוד, בראשות עמוס פרישמן, החליטה כי החל מעונת 2021/22 יופרדו גביעי המדינה לליגת העל ולליגה הלאומית, כאשר שיטת המשחקים בכל גביע תיקבע בהמשך. קבוצות הליגה הלאומית אמורות להשתתף במפעל אחד עם קבוצות הליגות הנמוכות יותר, זאת לאחר שבשנים האחרונות, מהליגה הארצית ומטה נערך גביע האיגוד.

בנוסף, הוועדה אישרה את המלצתו של המנהל המקצועי פיני גרשון, להחזיר את אריאל בית הלחמי לתפקיד מאמן נבחרת העתודה. מי שחתם הקיץ בהפועל אילת, הצעיד את הנבחרת לשתי זכיות באליפות אירופה, כזכור, ב-2018 וב-2019.

הוועדה דנה בעונה שבפתח בצל משבר הקורונה וקיבלה מספר החלטות, שיובאו ביום שלישי הקרוב לאישור הנהלת האיגוד. בליגות לבוגרים ארצית, א' וב', אם יתקיימו 70% מהמשחקים יהיו עולות ויורדות בהתאם לטבלה באותו הרגע, כאשר המטרה היא להשלים את המשחקים עד סוף יוני, אם הדבר יתאפשר. במקרה שיהיו פחות מ-70% מהמשחקים, תעלה קבוצה אחת בכל מחוז.

אריאל בית הלחמי
חוזר לתפקיד בו הצליח בענק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי