ווילבקין, האנטר ובנדר מחוץ לסגל מכבי ת"א לאשדוד

סקוטי ווילבקין | דני מרון

הגארד יקבל מנוחה במשחק גביע המדינה נגד הקבוצה מעיר הנמל, יחד עם הסנטר והקרואטי שנפגעו במשחק נגד אנאדולו אפס ונותרו בחוץ משחק שני ברציפות. דורסי ישוב

(גודל טקסט)

פתיחת העונה במפעלים המקומיים הגבירה את העומס בלוח המשחקים של מכבי תל אביב ולאחר ששיחקו נגד אנאדולו אפס בטורקיה ביום חמישי האחרון ואירחו אתמול (שבת) את הפועל אילת, מחר ייצאו הצהובים למשחק חוץ נגד מכבי אשדוד במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה. כזכור, האלופה משחקת בשלב הזה של הגביע לראשונה מאז עונת 1993/94, כיוון שהודחה ברבע הגמר בשתי העונות הקודמות.

בשל העובדה שמדובר במשחק שלישי בחמישה ימים, כאשר היריבה מגיעה מהליגה הלאומית, יאניס ספרופולוס ועוזריו החליטו להשאיר מחוץ לסגל את הכוכב הבכיר של הקבוצה – סקוטי ווילבקין. בנוסף לקלע הבכיר של מכבי תל אביב, גם אות'לו האנטר ודראגן בנדר ינוחו משחק שני ברציפות, לאחר שלא נרשמו גם למשחק נגד אילת בעקבות הפגיעות שספגו בראש ובברך בהתאמה, במהלך המשחק נגד אנאדולו. טיילר דורסי, שלא נכלל בסגל אתמול, ישוב אליו נגד אשדוד.

יאניס ספרופולוס לא עבר את שלב רבע הגמר מאז מינויו למאמן האלופה ומחר היווני יקווה להתחיל את דרכו במפעל עם ניצחון, על מנת לשחרר מעט לחץ במערכת לאחר שורת הפסדים מאכזבים ביורוליג. עומרי כספי, שצפוי לחזור לפעילות בקרוב, ימשיך להיעדר בינתיים יחד עם יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו הפצועים.

ספרופולוס. רוצה להתחיל את הגביע ברגל ימין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי