רחימי: "אשמח לראות שבליגת העל יהיו מאמנים ישראלים או יהודים"

עופר רחימי
עופר רחימי | ערן לוף

אחרי שמכבי אשדוד הודחה מהגביע על ידי מכבי תל אביב, המאמן התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לריבוי המאמנים הזרים בליגה הבכירה, המטרות של קבוצתו ומה לא עבד ברבע האחרון? האזינו

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שמכבי אשדוד מהליגה הלאומית עשתה למכבי תל אביב "צרות" אך לבסוף הפסידה והודחה על ידה מגביע המדינה, מאמנה עופר רחימי עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות מהמשחק, המטרות של קבוצתו העונה וריבוי המאמנים הזרים בכדורסל הישראלי.

האזינו לראיון

על ההדחה מהגביע: "יש תחושה שהיינו יכולים לעשות את הדברים יותר טוב, בעיקר בצד ההתקפי. זה משחק שני שלנו וראשון רשמי העונה. היה לנו משחק אימון אחד, אז יש לנו נסיבות מקלות לכך שלא ביצענו בסוף כמו שצריך. יצאתי בתחושות מעורבות, כי בכל זאת זו מכבי, אבל הרגשתי שעוד טיפה והיינו יכולים אפילו להפתיע".

התחושות לפני המשחק: "כששאתה מגיע במצב כזה לפני המשחק, אתה מפחד שלא תהווה יריב, אבל אני באמת הרגשתי שהחבר'ה ביחד וידעתי שמכבי באה אחרי שבוע מורכב. הרגשתי שאפשר להוות יריב והאמנתי שאפשר להיות במשחק. אחרי זה צריך לראות איך זה מתפתח וזה מה שאמרתי לשחקנים, שהם צריכים כל הזמן להאמין".

עוז בלייזר | לירון מולדובן

על הרבע הרביעי: "אני חושב שזה שילוב של עייפות, כי שיחקנו עם רוטציה של שבעה שחקנים בגלל שעמית אלון היה פצוע והרכז הצרפתי לא היה כשיר ולא פתחתי איתו בחמישייה. חוסר ניסיון זה תמיד פקטור, למרות שגם לי יש שחקנים מנוסים. אני חושב שזה שילוב של כל זה. יש גם כישרון לא מבוטל בצד השני וכל הכבוד להם על הפעולות הגדולות שהם עשו בסוף, במיוחד עוז בלייזר שתמיד יש לי רגישות חיוביים אליו".

על ריבוי המאמנים הזרים והירידה שלו ללאומית: "כל כולי באשדוד, מחויב לה ולהצלחתה. בהנהלה אמרו לי בצורה מפורשת שהמטרה היא לחזור לליגת העל ואני אתן הכל כדי להשיג אותה. אני לא יודע לדבר על מגמות ומאמנים זרים, מדברים על זה מספיק ואני לא רוצה להיכנס לזה. זו לא פחיתות כבוד לאמן בליגה השנייה. זו ליגה קשה ותחרותית. הנושא של ייבוא מאמנים מחו"ל, חושב שדנו בזה המון. בוא נראה את מבחני התוצאות. ההנהלות שעושות את הצעד הזה, להבין מאמנים מבחוץ, יש פה סוג של שיקול כלכלי. המאמנים הישראלים הבכירים הם אמנם יותר יקרים, אבל הם גם עם רזומה יותר טוב. אני מדבר על בכירים כמו אריק שיבק וארז אדלשטיין שכרגע הם בלי קבוצה. הרזומה שלהם והניסיון שלהם הרבה יותר טוב. אני אשמח לראות שבליגה הראשונה יהיו מאמנים ישראלים או יהודים, כמו חבר שלי בראד גרינברג".

הסיכוי לעלות עם אשדוד: "התחרות תהיה מאוד קשה, יש שתי עולות ושש או שבע קבוצות עם תקציב פחות או יותר שווה. אשדוד היא אחת מהן. יש כמה קבוצות עם תקציב טיפה יותר גבוה משלנו. זה גמיש. תהיה תחרות קשה עד הסוף, זה לא כמו ליגת העל שיש את מכבי ויררושלים עם פור גדול מבחינה תקציבית. זה לא המצב. הליגה עוד לא התחילה. על הנייר יש קבוצות איכותית ביבנה, בגליל עלון, ברמת גן, באשקלון ועוד".

עופר רחימי
עופר רחימי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי