"הלחץ הגדול בהפועל תל אביב מנע ממני להשתלב"

מייקל בריסקר | דני מרון

מייקל בריסקר התראיין ל-103FM ודיבר על הסיבות לכך שלא התאקלם אצל האדומים. על התצוגה הגדולה מול האקסית: "זה לא קשור לעובדה ששיחקנו נגד הפועל". על דונטה סמית': "כולם מפחדים ממנו בפוסט אפ"

(גודל טקסט)

מייקל בריסקר חווה עונת פריצה בליגת העל. הקלע הצעיר משחק במדי מכבי חיפה כמושאל מהפועל תל אביב, ומשחק השיא שלו הגיע דווקא מול האדומים, בניצחון 83:92, כאשר קבע שיא קריירה כשסיפק 20 נקודות, שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

האזינו לראיון המלא:

בריסקר עלה לשידור ב-103FM ודיבר על התצוגה המעולה שסיפק נגד האקסית: "זה לא היה קשור בהכרח לעובדה ששיחקנו נגד הפועל, לא הסתכלתי על זה כמשחק נגד הקבוצה שאני מושאל ממנה, אני בא צנוע לכל משחק ורציתי לתת את המאה אחוז".

מייקל בריסקר, שיא קריירה נגד האקסית | דני מרון

בהמשך התייחס לעובדה שלא השתלב בהפועל תל אביב, למרות הקשר הטוב עם אריאל בית הלחמי שאימן אותו גם בנבחרת העתודה: "העתודה והפועל זה היה משהו שונה לגמרי. כשאתה מגיע לקבוצה עם ארבעה זרים וישראלים בכירים מאוד קשה להשתלב, במיוחד במועדון כזה גדול. אני לא כל כך אוהב לדבר על זה, אבל אני מאמין שהיה לחץ גדול. אני מאמין שאריאל באמת אוהב אותי וסומך עליי במגרש, אבל הוא לא הצליח לשלב אותי בלחץ הזה".

בסיום, בריסקר דיבר על הקאמבק של דונטה סמית' לקבוצה: "דונטה מושך את כל האש אליו וכולם מפחדים ממנו בפוסט אפ, אני שמח שהוא איתנו, זה מאוד מיוחד שבגיל כזה הוא עדיין מרתיע ככה. מה שיש לו בראש זה משהו שאי אפשר להחליף, הוא יודע הכל על הליגה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי