חמישי בליגת העל: גלבוע/גליל תנסה להמשיך לנצח מול נס ציונה

שחקני הפועל גלבוע/גליל | אודי ציטיאט

הקבוצה מהצפון תתארח בלב המושבה לקרב קצוות. הפועל אילת תארח את הפועל באר שבע לדרבי דרומי אחרי ששתי הקבוצות הודחו מהגביע. בני הרצליה ומכבי חיפה ינסו לצאת לדרך חדשה אחת על חשבון השנייה בקרב התחתית הלוהט

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת העל בכדורסל ייפתח מחר (חמישי) עם שלושה משחקים מסקרנים: ב-19:00, הפועל אילת תארח את הפועל באר שבע לדרבי הדרום. ב-19:30, בני הרצליה תפגוש את מכבי חיפה לקרב תחתית לוהט, וב-20:30, הפועל גלבוע/גליל תתארח לקרב קצוות אצל עירוני נס ציונה.

הפועל אילת – הפועל באר שבע (19:00)

למרות שפתחה את העונה בצורה מרשימה עם שישה ניצחונות משמונה משחקים, הפועל אילת תגיע למפגש מחר באולם בגין מאוכזבת מאוד אחרי שהודחה מהגביע נגד הפועל ירושלים ביום שבת האחרון. מנגד, הפועל באר שבע גם כן הודחה מהגביע על ידי מכבי ראשל"צ, וההפסד ביום ראשון היה השלישי שלה ברצף בכל המסגרות, והיא תקווה לרשום מחר ניצחון כדי להימנע מכניסה לסחרור.

שחקני הפועל אילת | דני מרון

בני הרצליה – מכבי חיפה (19:30)

הקבוצה הגרועה בליגה, בני הרצליה, שנמצאת במקום האחרון ועוד לא ניצחה העונה בליגה, תארח את הקבוצה שממוקמת מעליה ורשמה ניצחון אחד לצד ששת הפסדיה, מכבי חיפה. למרות המיקום הדומה בטבלה, הקבוצות יגיעו במומנטום מנוגד לאולם היובל, כשהירוקים לפחות יכולים להתנחם בכך שעברו שלב בגביע עם ניצחון על רמת השרון, לעומת הקבוצה של שרון דרוקר, שהודחה אחרי הפסד לנס ציונה.

שחקני בני הרצליה | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נס ציונה (20:30)

קרב הקצוות באולם לב המושבה יפגיש את המדורגת שנייה גלבוע/גליל עם הקבוצה מהמקום העשירי נס ציונה. גלבוע תגיע למפגש מחר אחרי שהעפילה לרבע גמר הגביע על חשבון עירוני נהריה, והניצחון הזה מעמיד את המאזן שלב בתקופה האחרונה על שמונה ניצחונות מתשעה משחקים בכל המסגרות. מנגד, נס ציונה הפסידה חמישה משחקים ברציפות עד שהתאוששה על חשבון הרצליה החלשה בגביע.

גיל בני, נתנאל ארצי, יפתח זיו | לילך וייס, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי