נס ציונה הפתיעה את גלבוע/גליל, הרצליה מחצה את חיפה

בראד גרינברג | אודי ציטיאט

החבורה של בראד גרינברג רשמה את ניצחונה השני העונה עם 74:88 על הצפוניים. העולה החדשה ניצחה לראשונה בקרב התחתית עם 77:104 גדול. הפועל אילת לקחה את הדרבי הדרומי עם 72:85 על אילת.

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת העל ייצא היום לדרך עם שלושה משחקים מרתקים, כשבמוקדם מביניהם, הפועל אילת גברה על הפועל באר שבע 72:85 באולם בגין. מאוחר יותר, בני הרצליה השיגה את ניצחונה הראשון העונה מול מכבי חיפה עם הצגה בדמות 77:104. ההפתעה של היום הגיעה מנס ציונה, שם המארחת הפתיעה את גלבוע/ גליל עם 74:88 ענק.

עירוני נס ציונה – הפועל גלבוע/גליל 74:88

קרב הקצוות באולם לב המושבה היה אמור להיות חד צדדי לכיוון האדום, אך קיבלנו קרב גדול, בסיומו נס ציונה רשמה את ניצחונה השני העונה בסך הכל, והנחילה לגלבוע את הפסדה השני. הקבוצה מהתחתית נהנתה מיום חזק של ג'רום מיינסי עם 21 נקודות ושמונה ריבאונדים, פטריק מילר קלע 23, וג'ו תומאסון קלע 20 למפסידים.

המחצית הראשונה הייתה צמודה למדי, אף אחת מהקבוצות לא פתחה פער משמעותי מהשנייה והיא הסתיימה בתוצאה 35:38 למארחים. הקבוצה של בראד גרינברג עלתה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח ופתחה פער דו ספרתי מפתיע עם ריצת 0:13.

בראד גרינברג
בראד גרינברג | לירון מולדובן

האדומים התעשטו והגיבו עם ריצת 2:13 משלהם ולבסוף ירדו לספסל בתוצאה 51:60 לנס ציונה. החבורה של ליאור ליובין נאבקה לאורך כל הרבע הרביעי וניסתה לבצע מהפך, אך נכשלה, ונס ציונה הצליחה לרשום את ניצחונה השני העונה דווקא מול גלבוע החזקה.

הפועל אילת – הפועל באר שבע 72:85

הפועל אילת התאוששה מההדחה הכואבת מגביע המדינה עם ניצחון בדרבי הדרומי וספרה ניצחון שביעי העונה בליגה מתוך תשעה משחקים. האדומים מנגד, ספרו הפסד רביעי בכל המסגרות ו"איזנו" את מאזנם שהיה חיובי עד עכשיו וכעת עומד על 4:4. קייסי פראת'ר הצטיין עם 25 נקודות, אמיר בל בלט עם 19 מנגד.

המשחק נפתח באופן שיוויוני וצמוד, אך ארבע נקודות רצופות של ג'ו רגלנד הורידו את האילתים לספסל ביתרון 17:23. המארחים הגדילו את ננפרש לדו ספרתי באמצע הרבע השני, אך נתנו לאורחים לחזור למשחק עם ריצת 2:9, והבאר שבעים ירדו למחצית בחיסרון מינימלי 38:37.

אריאל בית הלחמי | דני מרון

חניכיו של רמי הדר כבר הצליחו לאזן את התוצאה אך ריצת 4:18 של החבורה של אריאל בית הלחמי ניפצה את הבועה והרבע השלישי נגמר בתוצאה 55:64 לאילתים. באר שבע עוד עשתה קולות של קאמבק עם חמש נקודות רצופות עם פתיחת הרבע האחרון והורידה את ההפרש לשתיים בלבד, אך האילתים הגיבו עם ריצת 0:9 משלהם והשאירו את היתרון עד לסיום.

בני הרצליה – מכבי חיפה 77:104

אחרי רצף ארוך של שבעה הפסדים רצופים, בני הרצליה רשמה סוף סוף את ניצחונה הראשון העונה בליגה בקרב התחתית באולם היובל אחרי מחצית ראשונה נפלאה. הירוקים המאוכזבים ספרו את הפסד הליגה הרביעי ברציפות וכעת שתי הקבוצות חולקות את המקום האחרון עם אותו מאזן של 7:1. פרנק גיינס הצטיין עם 27 נקודות, ו-25 נקודות של רומן סורקין מהצד השני לא עזרו.

הקבוצה של שרון דרוקר פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, לקראת סיום המחצית הראשונה ההפרש כבר עמד על 19, אך לבסוף היא הסתיימה בתוצאה 42:59 לאילת. החבורה של דניאל סאואנה כבר צמצמה את ההפרש לשלוש ברבע שלישי הירואי מבחינתה, אך התפרקה ברבע האחרון והמשחק נגמר בתבוסה.

שרון דרוקר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי