דדאס נקנס לאחר שהורחק, חולון מתכוננת למפגש נגד הפועל ת"א

סטפנוס דדאס | דני מרון

היווני שהורחק נגד הפועל חיפה ספג קנס של 3,000 שקלים בפועל ועוד 2,000 על תמאי. קבוצתו רוצה להתאושש מההפסד בגמר גביע ווינר נגד האדומים, אשר אותם היא ניצחה בכל חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות

(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה למכבי תל אביב בגמר בגביע ווינר ובכך נקטע לה רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות, הפועל חולון תשוב מחר (שלישי) לליגת העל בכדורסל ותארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור העשירי.

עוד לפני המשחק, מאמן הסגולים סטפאנוס דדאס ספג קנס של 3,000 שקלים בפועל, זאת לאחר שהורחק נגד הפועל חיפה בשבוע שעבר. בנוסף, היווני קיבל גם קנס של 2,000 שקלים על תנאי. מבחינת ההתמודדות מחר, דדאס ינסה לרשום ניצחון ליגה חמישי רצוף מול האדומים, שהפסידו לחולון בשנתיים האחרונות.

סי ג'יי האריס וכריס ג'ונסון עברו אמש בדיקת MRI. האריס סובל ממתיחה באזור המפשעה שנגרמה בתחילת משחק גמר גביע ווינר ולא יירשם למשחק מחר. בבדיקה שעבר ג'ונסון לא אובחנה פגיעה משמעותית והשחקן יוכל לשוב לפעילות בהתאם להרגשתו ובכל מקרה יירשם למשחק מחר.

סי ג'יי האריס | דני מרון

דדאס אמר לקראת ההתמודדות: "משחק חשוב מאוד לפנינו מול הפועל תל אביב. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים שלנו וננסה לגרום להם להיות מאושרים. אנחנו נמצאים בעיצומו של לוח משחקים עמוס וצפוף, עם שחקנים פצועים, וננסה לעשות כמיטב יכולתנו. יש לנו 4 ניצחונות רצופים בליגה וננסה מחר להגדיל את הרצף שלנו".

מן העבר השני, הפועל ת"א חוזרת לפרקט אחרי שבוע חופש ועם רצף של שני ניצחונות – 71:94 גדול בחוץ על עירוני נהריה בליגה ו-70:77 בנתניה בשמינית גמר גביע המדינה, שסידר להם דרבי בשלב הבא. למרות התוצאות היפות, הקבוצה עדיין במצב רע עם מאזן 5:2 שלישי. הניצחון האחרון של הקבוצה על חולון היה אי שם באפריל 2017.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי