טוקוטו: "ג'ונס היה חסר לנו, הם הביסו אותנו בריבאונד"

בר טימור, גבריאל יורק | אודי ציטיאט

השחרור הבינלאומי של השחקן לא הגיע, הפועל ת"א הודחה מגביע המדינה ברבע הגמר לאחר 83:66 למכבי ת"א וג'י .פי טען: "היה יכול להיות משחק אחר לגמרי אם היה לנו ספסל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון) את דרכה בגביע המדינה כשהודחה על ידי מכבי תל אביב בשלב רבע הגמר, בתום הפסד 83:66.

האדומים הגיעו לדרבי עם לא מעט בעיות מבחינת כשירות ועומק הסגל. מעבר לכך שבר טימור לא שיחק בשלושת השבועות שקדמו למשחק ואילו ג'ון דיבלר מושבת בשל פציעה בקרסול, בקבוצה קיוו שהסנטר החדש טייריק ג'ונס יעמוד לרשותם במשחק הנוקאאוט החשוב מול היריבה העירונית, אלא שהשחרור הבינלאומי לא הגיע בזמן ויאניס קאסטריטיס נותר עם שלושה זרים בלבד וללא סנטר אמיתי ברוטציה. 

לאור החיסרון הגדול בקו הקדמי, הפועל ת"א מצאה את עצמה בנחיתות קשה אל מול הנוכחות של אנטה ז'יז'יץ' בצבע וראתה את הקרואטי חוגג בהטבעות ובכדורים חוזרים, כאשר באופן כללי הפער בין הקבוצות בריבאונד עמד על 23:47 לצהובים. "היינו מוכנים, גילינו רק אתמול שטייריק לא ישחק. היינו צריכים את השחקן הזה בעמדות 4-5 כי ככה אנחנו משחקים. הם הביסו אותנו בריבאונד וזה מה שזה", סיכם ג'יי פי טוקוטו, שהיה הבולט בשורות האדומים עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים. 

למרות חסרונו של ג'ונס שהצטרף לפציעות של טאליב זאנה ודיבלר, אין תירוצים להופעה האנמית שסיפקה הפועל תל אביב במשחק נוקאאוט, במיוחד במחצית הראשונה. קאסטריטיס הודה בכך לאחר המשחק וטוקוטו המשיך באותו קו: "אתה צריך לשחק עם הקלפים שיש לך. מכבי קבוצה נהדרת ועמוקה מאוד. ברור שאם היה לנו ספסל עמוק יותר, זה היה יכול להיות משחק אחר לגמרי. אבל אי אפשר לשפוט לפי זה, צריך לשחק ולא חשוב מי חסר ומי על המגרש". 

אנג'לו קלויארו, פי ג'יי טוקוטו | אודי ציטיאט

קאסטריטיס ושחקניו יתמקדו כעת בליגה, שם מצבם לא מעודד בינתיים עם שני ניצחונות בלבד בשמונה משחקים. בקבוצה יקוו להגיע בסגל רחב ובריא יותר למפגש עם בני הרצליה בעוד שבוע, שכן מדובר בקרב תחתית שהפסד בו עלול לסבך את האדומים.

טוקוטו שידר אופטימיות בנוגע לתרומה שאמורה להגיע מג'ונס: "הוא מביא את הפיזיות שהיינו צריכים, במיוחד בעמדת הסנטר. הוא שחקן עם גודל, שחוסם, מוריד ריבאונדים ושומר על הטבעת. זה משהו שהיה חסר לנו וטייריק נראה מצוין באימונים מאז שהגיע, הוא מוסיף לנו את האנרגיות שאנחנו צריכים כרגע כקבוצה. אני לא רוצה לשים את הלחץ עליו, אבל זה יכול לעשות את השינוי עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי