דדאס: "פנאתינייקוס לא תהיה יותר טובה עם קטש"

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון התראיין ביוון וסיפר על הישראלי כי "הוא הצליח מאוד בשנים האחרונות", אך הגן על וובוראס שפוטר על ידי הירוקים: "עשה את המקסימום, אף אחד לא יכול לאמן את הקבוצה יותר טוב"

(גודל טקסט)

בשנה האחרונה נוצרה מושבה קטנה של מאמנים יוונים בכדורסל הישראלי וממש בעוד מספר ימים, גם לנו יהיה נציג ראשון מזה זמן רב בליגה היוונית. פנאתינייקוס תודיע רשמית על מינויו של עודד קטש למאמנה החדש, ככל הנראה ביום חמישי הקרוב, וכדי להבין למה הירוקים מאתונה צריכים לצפות מקטש, בתקשורת היוונית שוחחו היום (שני) עם מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס שסיפק הצהרה מפתיעה.

דדאס התראיין לתחנת הרדיו "אובר FM" וסיפר על עמיתו מהפועל ירושלים ונבחרת ישראל: "הוא רגוע מאוד, לא בסגנון של אנדראה טרינקיירי. הוא סבלני ומופנם. הוא מאוד הצליח בשלוש השנים האחרונות. לירושלים יש תקציב גדול ושחקנים ישראלים מהטובים ביותר, אבל הם משחקים בסגנון כזה שלא צריך להגיד להם מה לעשות, הם יודעים לבד. הקבוצה שלו משחקת כדורסל טוב, עם שטף התקפי, בשיטה המסורתית שמשוחקת בישראל. זה מוציא יותר מהשחקנים הקצת יותר מוגבלים. אבל הוא לא לוחץ על כל שחקן בכל התקפה. לא תראו אותו צועק על שחקנים. בקבוצה שכבר לא מוכשרת כמו בעבר, חייבים להתחיל מההגנה. באופן כללי, נראה שההתקפה עובדת הרבה".

המאמן התייחס לפיטורים של גיורגיוס וובוראס, אותו יחליף קטש: "לאנשים ולעיתונאים יש השפעה רעה מאוד על איך שפנאתינייקוס משחקת. וובוראס עשה את המקסימום בתקציב שהיה לו. במהלך העונה הוא הוציא מהקבוצה את המקסימום, הטעויות נעשו בקיץ. מהרגע שהקבוצה נבנתה בצורה כזו, אף אחד לא יכול לאמן אותה יותר טוב, גם לא קטש. וובוראס עשה את העבודה הכי טובה שהוא יכול".

קטש. יצליח לשפר את פאו? | לירון מולדובן

על כך שבני ארצו יאניס ספרופולוס ויאניס קאסטריטיס מאמנים בישראל, דדאס אמר: "ההצלחה של ספרופולוס העניקה לי יתרון כששחררו אותי בטורקיה. כל אחד משלושת היוונים בישראל דוגל בסגנון אחר של כדורסל. אנחנו בקשר אחד עם השני, יותר לקראת המשחקים בין הקבוצות שלנו. לא הרבה, בגלל המחויבות שלנו לעבודה. אחרי ניצחונות גדולים אנחנו מחליפים הודעות".

לסיום, היווני דיבר על עתידו האישי: "הסוכן שלי תמיד בקשר. רציתי להיות עוזר מאמן בקבוצת יורוליג, כדי להירגע מעט וללמוד. המטרה היא לא לקבל את פנאתינייקוס, אלא להתכונן כי ברגע שההזדמנות מגיעה, אתה חייב להיות מוכן. אני מנסה לעשות את המקסימום כדי להראות למה אני מסוגל ויש לי קשרים בכמה מדינות. כל אחד מקבל הזדמנות וחייב לקחת אותה כשהיא באה. אני שאפתן, עובד עבור אלה שרואים. לא דורש מאף אחד לדעת מה אני עושה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי