גינת לפני ספרד: "רוצים לסיים קמפיין מוצלח כמו שצריך"

תומר גינת | FIBA

נבחרת ישראל מוכנה למשחק האחרון במוקדמות אליפות אירופה, הפורוורד: "כל אחד יצטרך לתת מעצמו יותר". קטש: "ננסה להאט אותם קצת בהגנות שייתנו להם לחשוב. צריכים לשלוט בריבאונד יותר טוב"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תסיים מחר (ראשון) את קמפיין המוקדמות לאליפות אירופה בכדורסל שתיערך בקיץ 2022, כאשר תפגוש את נבחרת ספרד בתקווה לרשום ניצחון שישי בשישה משחקים. עודד קטש ושחקניו הבטיחו את המקום הראשון בבית אחרי שגברו אתמול 71:79 על רומניה ועבור המאמן זה יהיה המשחק האחרון על הקווים, לפני שהוא עובר להתמקד ב-100% בפנאתינייקוס בה חתם בחודש שעבר.

הספרדים, שכזכור הפסידו לישראל במפגש הקודם לפני שלושה חודשים, אחרי ששמטו יתרון בן 18 נקודות במהלך המשחק, מגיעים אחרי ניצחון דרמטי 88:89 על נבחרת פולין אתמול. שחקנה של סראגוסה ג'ונתן בריירו הוביל את "לה רוחה" עם 24 נקודות, חמישה ריבאונדים ושתי חטיפות, כאשר את המשחק עצמו הכריע פראן גרה עם שתי קליעות עונשין מדויקות כשנייה לסיום.

פורוורד הנבחרת תומר גינת דיבר לקראת המשחק האחרון בקמפיין: "חד משמעית זה היה קמפיין מוצלח, אנחנו עושים בו עבודה טובה מאוד ורוצים לסיים מחר כמו שצריך במשחק קשה מול ספרד. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים במטרה לנצח. בכל פעם שמשחקים נגד קבוצה כמו ספרד יש המון מוטיבציה. נתכונן ונעשה את המקסימום, אנחנו רוצים לחזור הביתה שמחים".

היתרון של ספרד בצבע: "גם אתמול היה לנו מאוד קשה בכל עניין הריבאונד מול הרומנים, כל אחד יצטרך לתת יותר מעצמו. גם הגארדים וגם אנחנו הגבוהים נצטרך להקדיש הרבה מאמץ לעניין הזה. הסגל של ספרד קצת שונה, הוא חזק מאוד. נצטרך לדבוק בתכנית המשחק שהצוות מכין אותנו אליה, ספרד זה תמיד אתגר כי זה כדורסל קבוצתי וקצב מהיר, נצטרך לעמוד בזה ואין לי ספק שנעשה עבודה טובה".

אימון הנבחרת בפולין | איגוד הכדורסל

גם קטש התייחס למפגש עם הספרדים: "אתגר גדול, ראינו את המשחק שלהם אתמול שהיה ברמה מאוד גבוהה ומאוד אינטנסיבי. צריך לבוא מאוד מרוכזים, ננסה להאט אותם קצת הגנתית עם חילופים וכל מיני סוגי הגנות שייתנו להם לחשוב, כי הם עושים מה שהם רוצים עם הרבה מאוד יכולות וקצב גבוה".

על הקמפיין המוצלח: "קשה לסכם לפני שנגמר, אנחנו רוצים לעשות משחק טוב. ספרד שינתה קצת את סגל השחקנים עם גארדים יותר דומיננטיים, הם נראו טוב אתמול. נעבור את המשחק כמה שיותר טוב ואז נסכם".

הנבחרת תגיע דרוכה יותר: "לא היה משחק טוב שלנו, הרומנים שיחקו בהרכבים של המון גארדים וזה לא התפתח לרמה גבוהה בשתי הקבוצות. אנחנו צריכים לשלוט בריבאונד ההגנה הרבה יותר טוב ממה שעשינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי