קטש הורחק, ביוון ביקרו: "עשה טעויות גדולות מדי לרמה הזו"

עודד קטש | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

המאמן הישראלי ספג שתי עבירות טכניות נגד הכוכב האדום ובתקשורת ייחסו לו את האחריות להפסד 86:82, אך היה גם מי שהגן עליו: "כל השריקות הלכו לטובת היריבה, תגובה מתבקשת". ליובין: "שילמנו ביוקר על הטעויות"

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס רשמה אמש (שישי) הפסד ביתי 86:82 נגד הכוכב האדום בלגרד במסגרת היורוליג, בסיום משחק שבו עודד קטש הורחק בתחילת הרבע הרביעי לאחר שנשרקה נגדו עבירה טכנית שנייה בעקבות מחאה אגרסיבית על החלטת שיפוט. על אף שהירוקים איבדו מזמן את הסיכוי להעפיל לפלייאוף, הפסד לסרבים ששקועים גם הם בתחתית הטבלה לא מתקבל יפה במועדון ענק כמו פאו ומבחינת ההרחקה של קטש, הדעות בתקשורת המקומית היו חלוקות.

ברדיו "אובר FM" ביקרו את המאמן הישראלי: "אם בשבוע שעבר פנאתינייקוס העלתה חיוכים, אתמול הנחיתה הגיעה. קטש עשה טעויות גדולות מדי לרמה הזו", נכתב בניתוח תחת הכותרת "קטש אחראי להפסד". מנגד, העיתונאי דימיטריס קונטוס הגן על אקס הפועל ירושלים בפרשנות שלו לאתר SDNA: "כל השריקות המכריעות של השופטים הלכו לטובת הכוכב האדום. התגובה של קטש הייתה טבעית ומתבקשת, אפילו בשביל אדם כל כך מאופק ושקול".

ליאור ליובין, עוזרו של קטש שניהל את הדקות האחרונות במשחק בשל ההרחקה, אמר בסיום: "מתסכל להפסיד בבית, היו לנו אנרגיות ורוח לחימה אבל שילמנו ביוקר על הטעויות שלנו. החזקנו ביתרון במהלך הרבע הרביעי, אבל אפשרנו להם להפוך את המשחק. אני שמח על המאמץ, אבל זה לא הספיק. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות לקראת ההמשך. כמובן שהיינו רוצים לראות יותר שחקנים קולעים, במחצית הראשונה מסרנו 12 אסיסטים ובשנייה רק חמישה, זה גם היה משמעותי. בדרך כלל אנחנו מניעים את הכדור יותר טוב ולא עשינו את זה היום, שילמנו על כך וזה עלה לנו במשחק".

קטש. הדעות חלוקות לגבי הרחקתו | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי