פארגו להט, מכבי ראשל"צ גברה 98:104 על הפועל חיפה

ג'רמי פארגו, עמית שמחון | עודד קרני

הכתומים אירחו את החבורה של אלעד חסין ורשמו קאמבק מרשים ברבע האחרון בהובלת הגארד שקלע 30 נקודות. מכבי חיפה ניצחה את הרצליה, 89:92 דרמטי לגלבוע/גליל על נס ציונה בתום הארכה

(גודל טקסט)

ערב גדוש בכדורסל ישראלי נערך היום (שני), כאשר במשחק המוקדם אירחה מכבי ראשון לציון את הפועל חיפה וניצחה 98:104 אותה לאחר משחק דרמטי מלא תהפוכות. מאוחר יותר מכבי חיפה ניצחה 79:89 את בני הרצליה ולאחר מכן הפועל גלבוע/גליל גברה 89:92 על עירוני נס ציונה בתום קרב דרמטי שנגרר להארכה.

מכבי ראשון לציון – הפועל חיפה 98:104

בדיוק בשביל המשחקים האלה הגיע ג'רמי פארגו בחזרה לארץ. הכוכב התפוצץ ברבע האחרון בדרך ל-30 נקודות כשהוביל את המקומיים לריצת 1:12 ומהפך דרמטי בדרך לניצחון, שהעלה את הכתומים למקום השמיני המוליך לפלייאוף בסוף העונה הסדירה. מן העבר השני, למרות שהוליכה לאורך מרבית המחצית השנייה, קבוצתו של אלעד חסין שוב יוצאת בידיים ריקות ונופלת למאזן של עשרה ניצחונות מול שמונה הפסדים. 25 נקודות של ג'ייסון סיגרס ו-24 של קינן אוואנס לא עזרו לאדומים.

ג'רמי פארגו, לנארד פרימן | עודד קרני

מכבי חיפה – בני הרצליה 79:89

קרב התחתית החשוב ברוממה הסתיים בניצחון של המארחת, שרשמה את ניצחונה הרביעי העונה ועקפה את נהריה שנותרה לבדה במקום האחרון. לאחר שעלו ליתרון תשע נקודות במהלך המחצית הראשונה, הירוקים מהכרמל אפשרו ליריבה מהשרון לחזור ואף להגיע לשוויון 42:42 בפתיחת הרבע השלישי, אך התעוררו בזמן ונטלו בחזרה את ההובלה אותה לא שמטו עד הסיום. את החיפאים הוליכו כריס דאו עם 23 נקודות ורומן סורקין עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק מצוין, כאשר מן העבר השני מקס היידגר קלע 24 עבור הרצליה, שסופרת כבר הפסד שלישי ברציפות ומתחילה להתרחק מהשמינייה הראשונה.

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נס ציונה 89:92

לאחר שפתיחת ההתמודדות התעכבה בשעה עקב פקקים, קיבלנו בגן נר קרב נהדר. האורחת, שעלתה בשישי האחרון לפיינל פור היורופקאפ, נעלמה מהפרקט בפתיחת המחצית השנייה ונתנה לחבורה של אבישי גורדון לקלוע 13 נקודות ללא מענה ולפתוח פער של שבע נקודות לקראת סוף הרבע השלישי. למרות זאת, הכתומים לא ויתרו וכפו קרב צמוד ומותח עד לסיום, כאשר בריאן אנגולה השלים מהלך של סל ועבירה 17 שניות לסיום הזמן החוקי וכפה הארכה.

בחמש הדקות הנוספות קיבלנו שידור חוזר של תום הרבע הרביעי, כאשר אנגולה שוב סחט סל ועבירה 51 שניות לסוף הזמן וקבע שוויון 89:89, אך שלוש קליעות עונשין מולצחות של ג'ו תומאסון השאירו את הניצחון בצפון. משחק מפלצתי של קרי בלקשיר עם 34 נקודות ו-14 ריבאונדים הכריעו את הכף עבור המארחת, שתעלה למקום השלישי במידה והפועל ירושלים תפסיד בביתה להפועל ת"א. 24 נקודות של אנגולה לא הועילו לנס ציונה, שרשמה הפסד חוץ רביעי ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי