ראשון בליגת ווינר: חולון הלוהטת תצא לנהריה למשחק קצוות

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

סטפאנוס דדאס וקבוצתו יתארחו ביד שרה אצל עירוני המקומית לדו קרב הסגולות של הליגה, וינסו להמשיך בכושר האדיר בו הם מצויים לאחרונה. מנגד, שי סגלוביץ' יקווה להימנע מהפסד רביעי ברציפות

(גודל טקסט)

הפועל חולון נמצאת בתקופה פשוט נהדרת. החבורה של סטפאנוס דדאס, שעלתה השבוע לשלב שמונה האחרונות בליגת האלופות של פיב"א, רוצה להמשיך את המומנטום האדיר שבו היא נמצאת גם בזירה המקומית ותנסה לעשות זאת כשתתארח מחר (ראשון) ביד שרה אצל עירוני נהריה לדו קרב הסגולות של הליגה.

כאמור, חולון מגיעה אחרי שבוע חלומי: ביום ראשון היא נכנסה לראשונה העונה לארבע המובילות בליגת העל לאחר ניצחון ביתי על הפועל באר שבע 75:82 (אייזיה מיילס בלט עם 20 נק'), למחרת הבטיחה את מקומה בפיינל פור הליגה הבלקנית עם עוד ניצחון ביתי, הפעם בתום הארכה דרמטית על אקדמיק פלובדיב הבולגרית, וביום רביעי עלתה לראשונה בתולדותיה לשמונה האחרונות של ליגת האלופות, בעזרת סל ניצחון של מקסים דה זאו בשנייה האחרונה של ההארכה נגד ברינדיסי האיטלקית. לכל אלה היא גם הוסיפה ניצחון דרמטי נוסף במסגרת הליגה הבלקנית, כאשר סל בשניות הסיום של פרדריק בורדיון עזר לה לשמור על מאזן מושלם במפעל.

המדורגת שלישית בטבלה, לה מאזן חיובי 6:11, ניצחה את יריבתה בכל שלושת המשחקים האחרונים בהפרש מצטבר של לא פחות מ-44 נק'. בביקורה האחרון בעין שרה היא קבעה שיא מועדון עם 41 נקודות ברבע השני, בדרך לניצחון 95:109.

מן העבר השני, שי סגלוביץ' רוצה להימנע מהפסד רביעי ברציפות של קבוצתו (נכנעה 97:87 למכבי חיפה על אף שהובילה כבר ב-18 נק' ברבע השלישי*, ועל הדרך לא לאפשר למכבי חיפה והפועל תל אביב שמדורגות מעליו להתרחק יותר מדי. נכון לעכשיו, הצפוניים נמצאים במקום האחרון בטבלה עם שלושה ניצחונות בלבד מול 17 הפסדים, כאשר לירוקים מהכרמל ארבעה ניצחונות ולאדומים מתל אביב חמישה מתחילת העונה.

שחקני נהריה חוגגים
שחקני נהריה מקווים שוב לחייך | לילך וייס, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי