בארה"ב מתלהבים ממדר: "מרוויח את הזכות לשחק ב-NBA"

ים מדר | דני מרון

גארד הפועל תל אביב מעורר עניין מעבר לים, ובמאמר שנכתב עליו באתר אוהדים של בוסטון סלטיקס הרעיפו עליו שבחים רבים: "ממשיך לחזק את מעמדו, ההתקדמות שלו בתקופה האחרונה בולטת במיוחד"

(גודל טקסט)

לאחר שרשם עוד הופעה אישית נהדרת ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון נוסף במאבקי התחתית, ים מדר מעורר עניין גם בארה"ב. הערב (ראשון) פורסם מאמר באתר האוהדים "סלטיקס ווייר" המזוהה עם בוסטון סלטיקס, בו שחקן הפועל תל אביב זוכה לתשומת לב רבה ולניתוח יכולתו בתקופה האחרונה.

"ים מדר ממשיך לדחוף את קבוצתו בליגה הישראלית לגבהים חדשים עם ניצחון חמישי בשמונת המשחקים האחרונים", נכתב בידיעה, "הוא ממשיך לחזק את מעמדו וההתקדמות שלו בהחלט בולטת, כאשר ההופעה האחרונה היא עוד נקודה במגמה החיובית בה הוא צועד".

מדר, שנבחר בדראפט האחרון במקום ה-47 על ידי בוסטון סלטיקס ונשלח בחזרה להפועל תל אביב, זכה לשבחים באתר ואף נכתב עליו כי "ייתכן שזה לא יקרה גם בעונה הבאה, אבל מדר בהחלט מרוויח את הזכות שלו לקבל צ'אנס לשחק ב-NBA".

ים מדר | Ivan Terron / Europa Press Sports via Getty Images

כזכור, המחמאות מעבר לים לגארד בן ה-20 מגיעות לאחר שאמש הוא הוביל את הפועל ת"א לניצחון ביתי על הפועל חולון במשחק סוער וקצבי, שבו מאמן האדומים דני פרנקו הורחק. מדר הוביל את רשימת קלעי המנצחת עם 23 נקודות, אליהן הוסיף ארבעה ריבאונדים, שני אסיסטים, שלוש חטיפות ואפילו חסימה אחת ב-35 דקות על הפרקט. הוא מכהן כמלך הסלים הישראלי של ליגת העל עם 16.5 נקודות בממוצע למשחק, כאשר בנוסף לכך הוא מוסר 5.2 אסיסטים וקוטף 2.8 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי