אלייז'ה בראיינט יעזוב את מכבי ת"א ויצטרף למילווקי באקס

אלייז'ה בראיינט | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

הגארד האמריקאי קיבל את השחרור מהאלופה הישראלית ויחבור ליאניס אנטטוקומפו וחבריו במטרה לעבות את סגל הקבוצה לקראת פלייאוף ה-NBA. הצהובים יקבלו פיצוי של למעלה מחצי מיליון דולר ויישארו עם שבעה זרים בסגל

(גודל טקסט)

לאחר שצצו דיווחים בנושא בשבוע שעבר, אלייז'ה בראיינט עוזב את מכבי תל אביב ועובר למילווקי באקס, כך סוכם היום (שבת) בין המועדונים. הגארד האמריקאי, ששיחק עם מילווקי בליגת הקיץ, היה תחת מעקב של קבוצת ה-NBA כבר זמן רב וכעת, מתוך מטרה לעבות את הסגל לקראת הפלייאוף, החליטו הבאקס לעשות מהלך ולצרפו מהאלופה הישראלית.

בסוף השבוע הואץ המו"מ והגארד בן ה-26 יעזוב את ישראל כבר מחר ויצטרף לקבוצה החזקה בהובלת יאניס אנטטוקומפו היווני. במכבי תל אביב לא הערימו קשיים, בידיעה שבראיינט גם כך לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, וקיבלו פיצוי כספי של למעלה מחצי מיליון דולר. המשמעות: האלופה הישראלית נשארת עם שבעה זרים בסגל עד לסיום העונה, כאשר לא ניתן לצרף שחקן נוסף.

בראיינט (26, 1.96 מ') הגיע לצהובים בקיץ 2019 אחרי עונה טובה מאוד בהפועל אילת. העונה הוא רשם ממוצעים של 9.8 נקודות (48 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3, 84 אחוז מהקו), 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק במסגרת היורוליג.

אלייז'ה בראיינט | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי