Sport1 Banner

דיווח: מלאגה הודיעה לגל מקל על סיום דרכו בקבוצה

גל מקל
גל מקל | אתר הליגה הספרדית בכדורסל

בתקשורת המקומית פורסם כי רכז נבחרת ישראל יצטרך בגיל 33 לחפש קבוצה חדשה, התבשר על שחרורו מהקבוצה יחד עם שני אקסים נוספים מליגת העל

(גודל טקסט)

כבר בחודש שעבר נטען בתקשורת הספרדית שגל מקל לא ימשיך במלאגה בעונה הבאה והוא גם סיכם את העונה האחרונה בפוסט שרמז לכך, אבל היום (ראשון) פורסם בתקשורת המקומית כי מקל התבשר על סיום דרכו בקבוצה, כמו גם דיון תומפסון ומלקולם תומאס – שניים ששיחקו בעבר בהפועל ירושלים ובמכבי תל אביב.

כזכור, מקל הצטרף למלאגה במרץ 2020 כמושאל מרג'יו אמיליה האיטלקית, אך בסופו של דבר התיר את חוזהו בארץ המגף וחתם בספרד לאלתר. מקל עבר פציעות רבות בשנה האחרונה וגם סבל מסיבוך חמור לאחר שנדבק בנגיף קורונה, כך שהוא נעדר תקופה ארוכה מאימונים וממשחקים ולא יכול היה לסייע למלאגה לסיים מעל המקום ה-11 בליגה, מה שלא הותיר לקבוצה יותר מדי ברירה אלא לוותר על שירותיו לעונה הבאה. מקל אף צפוי לעבור בקרוב ניתוח במיניסקוס, בעקבותיו יושבת למשך כחודש וחצי.

רכז נבחרת ישראל חגג לפני כחודשיים את יום הולדתו ה-33 ויהיה מעניין לראות לאן יעבור, אחרי קריירה עשירה שכללה מעברים לדאלאס מאבריקס וניו אורלינס הורנטס מה-NBA. בישראל הוא שיחק במכבי תל אביב, הפועל גלבוע/גליל ומכבי חיפה (עם שתי האחרונות זכה באליפויות), בנטון טרוויזו ורג'יו אמיליה האיטלקיות, ניז'ני נובגורוד וזניט מרוסיה, הכוכב האדום בלגרד מסרביה, גראן קנאריה וכמובן מלאגה בספרד.

עוד באותו נושא: גל מקל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי