ליאור זדה עזב סופית את נס ציונה, חתם ברמה"ש

ליאור זדה | מאור אלקסלסי

למרות שהיה לו חוזה לעונה נוספת, הצדדים החליטו להיפרד והמאמן ידריך את הקבוצה שמכוונת להיאבק על עלייה לליגת העל. ארז בלפר עשוי להחליפו בסקציה

(גודל טקסט)

ליאור זדה מונה בחודש פברואר האחרון לתפקיד מאמן סקציה נס ציונה על חשבונו של עמיר תורג'מן שפוטר. זה היה התפקיד הראשון שלו בליגת העל אחרי שעבר בכל הליגות בארץ, והוא כמעט הצליח להוביל את הכתומים להישארות.

זדה קיבל את הקבוצה עם הגב אל הקיר כשנראה שלא נותרו לה יותר מדי סיכויי הישרדות, אך בזכות פלייאוף תחתון מוצלח למדי, נס ציונה הגיע למחזור האחרון כשהיא תלויה בעצמה ותיקו היה משאיר אותה בליגה. לצערה, היא הפסידה 1:0 לעירוני קריית שמונה ונשרה בסופו של דבר לליגה הלאומית.

לזדה היה חוזה לעונה נוספת והוא תוכנן להישאר בתפקיד גם במקרה של ירידה עוד כשהצטרף, ובמועדון היו מאוד מרוצים ממנו, אך חוסר הוודאות לגבי עתיד הקבוצה והעובדה שהיא לא צפויה להיאבק על עליית ליגה, הובילו לכך שהצדדים החליטו היום (חמישי) להיפרד.

ליאור זדה | מאור אלקסלסי

המאמן סגר את תנאיו בעירוני רמת השרון, שמכוונת גבוה לעונה הבאה בלאומית ושואפת להיאבק על העלייה לליגת העל. כבר ביום שני הקבוצה תחל את אימוניה וזדה כבר עומל על בניית הסגל.

מי שעשוי להחליפו בנס ציונה הוא ארז בלפר. האחרון שימש כעוזרו של עמיר תורג'מן בשנים האחרונות וגם העונה כמובן אצל הכתומים. לאחר פיטורי תורג'מן, בלפר הדריך זמנית את הקבוצה עד למינוי זדה ולאחר מכן עזב. כעת הוא עשוי לקבל לראשונה בקריירה את תפקיד המאמן הראשי בקבוצת בוגרים.

ארז בלפר
ארז בלפר | דני מרון


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי