יזרעאלי: "הלוואי שקוז'יקרו היה איתנו, הוא העדיף לשחק בארצית"

קוז'יקרו. אומרים שכשדלת נסגרת נפתחות דלתות אחרות
עידו קוז'יקרו | צילום: אודי ציטיאט

הרכז הוותיק, שהצטרף להפועל עכו העולה החדשה ללאומית, בה השורד שיחק בעונה הקודמת, ניסה לשכנעו להמשיך והוסיף בראיון ל-103FM: "אי אפשר לראות את הזרים בליגת העל"

(גודל טקסט)

שנה מוזרה עבר גוני יזרעאלי. הרכז הוותיק (35) התחיל אותה בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, ולאחר פגרת הקורונה הצטרף לצוות המקצועי של הפועל חולון בתור עוזר מאמן אחרי שליגת המשנה לא חזרה לשחק.

אתמול (שני) הוא חתם אצל העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל עכו, והודיע שהוא לא מתכוון לפרוש. אגב, בקבוצה שיחק בעונה הקודמת השורד עידו קוז'יקרו, שעזר לה בגיל 42 להעפיל מהליגה הארצית לליגת המשנה.

יזרעאלי התראיין לתכנית הספורט של 103FM, דיבר על המטרות בקבוצתו החדשה, על השיחות שערך עם קוז'י כדי לנסות לשכנעו להישאר ותמך בשחקנים הישראלים.

גוני יזרעאלי
גוני יזרעאלי | צילום: אודי ציטיאט

"לדעתי יש לעידו קוז'יקרו עוד הרבה שנים גם בליגה הלאומית, אבל הוא העדיף לשחק בליגה הארצית", אמר הרכז. "דיברתי איתו הרבה, הלוואי שהוא היה איתנו".

"לקראת סוף הקריירה שלי אני יכול להגיד את זה, אי אפשר לראות את הזרים בליגת העל. הכי כיף לראות את הישראלים", המשיך יזרעאלי.

"המטרה הראשונית עם עכו היא לגמרי להישאר בליגה, אני מקווה שנעשה קצת יותר מזה. זה מקום חדש, פעם ראשונה שהמועדון עלה לליגה הלאומית. יש כאן שאיפות גבוהות, ננסה לתקוע יתד בלאומית. ראש העיר בעכו מאוד תומך ומאוד אוהב ספורט", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי