בעפולה תוקפים: "גיא דיין ירק על אופק נדיר"

גיא דיין
גיא דיין | דני מרון

הדרבי בין הקבוצה של דורה לנוף הגליל התגלגל לפסים אלימים. לאחר שהמאמנים התעמתו, הקשר ירק על המגן השמאלי. בעפולה הבהירו כי הם לא מופתעים, מנכ"ל נוף הגליל ניסה להרגיע והציע פשרה: "להעניש את שניהם"

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית נפתח אתמול (חמישי) בסערה עם שלושה משחקים. במוקד, הפועל עפולה נכנעה 4:3 בביתה לנוף הגליל במשחק סוער, שגלש לפסים אלימים. שלומי דורה זעם על כך שחלק משחקני נוף הגליל משכו זמן והתעמת עם ירון הוכנבוים, אבל זה היה האירוע המשני.

לאחר שריקת הסיום התפתחה מהומה עם הירידה של השחקנים לחדר ההלבשה. בעפולה כעסו הבוקר וטענו כי אופק נדיר ספג יריקה בפניו מגיא דיין. במועדון ציינו כי זה לא המקרה הראשון: "איננו מופתעים מהתנהגותו השנויה במחלוקת של דיין שבאה לידי ביטוי במגוון דרכים. נזכיר כי לפני שנתיים, במדי נוף הגליל גם כן, דיין עמד לדין עקב קריאות גזעניות כלפי עומר לקאו מקריית שמונה". "בנוף הגליל גינו בזמנו את המקרה, ומעניין לראות אם כך יקרה גם הפעם".

מנכ"ל נוף הגליל, גיל ברעם ניסה להרגיע ואמר בתגובה: "לצערי אופק נדיר קילל את גיא דיין כל המשחק וזה משחק שני ברציפות בין הקבוצות ואלו היו קללות קשות. אני לא ראיתי, אבל עפולה טוענים שדיין התפוצץ אחרי המשחק. אני מבהיר חד משמעית לעפולה – כל עונש שהם ייתנו לאופק נדיר – אעניש באותה הדרך את גיא דיין". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי