3:4 משוגע לנוף הגליל על עפולה, ניר ברקוביץ' ספג קללות

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

הקבוצה של ירון הוכנבוים מושלמת אחרי שני מחזורים, והיב חביבאללה כבש שלושער נהדר. מאמן אחי נצרת חווה מקרה לא נעים ככל הנראה מאחד חברי ההנהלה ב-0:0 מול איכסל, 0:1 לאום אל פאחם על עכו

(גודל טקסט)

ליגת העל אמנם נמצאת בפגרת הנבחרות, אך המחזור השני בליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים. במוקד, הפועל נוף הגליל גברה 3:4 על הפועל עפולה בתום משחק משוגע. כמו כן, אחי נצרת סיימה ב-0:0 מול הפועל איכסל במשחק שאולי היה האחרון של ניר ברקוביץ' בתפקיד. בנוסף, הפועל אום אל פאחם גברה 0:1 על הפועל עכו.

אגב, גם המשחק בין הפועל רמת השרון להפועל כפר שלם היה אמור להתקיים היום, אך הוא נדחה בעקבות מכת קורונה אצל העולה החדשה.

הפועל עפולה – נוף הגליל 4:3

משחק מהנה באצטדיון הסוכריה. האורחת של ירון הוכנבוים הובילה 0:2 כבר אחרי 18 דקות בזכות צמד של והיב חביבאללה, שכבש שני שערים קלים בזכות טעויות הגנתיות של העפולאים. עם זאת, המארחים לא ויתרו והשיגו 2:2 דרמטי עוד לפני השריקה למחצית. השער המצמק ל-2:1 הגיע בדקה ה-40 מנגיחה של יובל שוואט, ובתוספת הזמן מרקו צ'וסיץ' השווה.

ואז, לצערה של עפולה ושל המאמן שלומי דורה, הקפטן נתנאל גולדמן הורחק בדקה ה-50 אחרי עבירה שזיכתה אותו בצהוב שני. נוף הגליל ניצלה את היתרון המספרי ובדקה ה-66 חביבאללה המצוין השלים שלושער עם נגיחה נהדרת מתוך הרחבה אחרי הגבהה מהאגף השמאלי והחזיר את היתרון לאורחים. החלוץ הברזילאי מתאוס קבע 2:4 בדקה ה-74 אחרי בישול של אלי בלילתי, ומאוריציו קורדיירו צימק ל-4:3 בדקה ה-80.

שלומי דורה
שלומי דורה | אודי ציטיאט

נוף הגליל נותרה עם מאזן מושלם אחרי שגברה 1:2 על בית"ר תל אביב/בת-ים במחזור הראשון וכעת יש לה שני ניצחונות בשני משחקים ולעת עתה היא ראשונה בטבלה. מנגד, עפולה, שניצלה בעונה שעברה מירידה רק במשחקי המבחן, עם נקודה אחת.

הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו 0:1

המארחת, שגברה 0:1 על הפועל רעננה במחזור הפתיחה, רשמה ניצחון נוסף ונותרה עם מאזן מושלם ואפס שערי חובה אחרי 180 דקות של כדורגל. מנגד, עכו עדיין לא טעמה את טעם הניצחון העונה ומאזנה כעת נקודה אחת בלבד. מי שכבש את השער היחיד במשחק היה דובב גבאי, כאשר אום אל פאחם זכתה בפנדל, החלוץ ניגש לנקודה הלבנה ודייק עם בעיטה לפינה השמאלית ולרשת.

אחי נצרת – הפועל איכסל 0:0

מאמן המארחת, ניר ברקוביץ', החליט להשאיר את אחמד עאבד על הספסל, והשחקן עלה במהלך המשחק ליציע, לא ברור האם כאות מחאה על כך שלא פתח או מכיוון שלא היה כשיר. ברקוביץ' ספג קללות קשות לאורך המשחק, ככל הנראה מאחד מחברי הנהלת המועדון, שכן קהל לא רשאי להיכנס מן הסתם. כך או כך, שתי הקבוצות לא הצליחו לרשום ניצחון ראשון לעונת 2020/21 בליגה אחרי ששתיהן סיימו בתיקו גם במחזור הראשון, ובמאזנן שתי נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי