איוניר חתם באום אל פאחם, אבו שלמה: "איתו נגיע לצמרת"

מוטי איווניר | הפועל אום אל פאחם, רשמי

כפי שפרסמנו אתמול: המאמן בן ה-56 שירד אשתקד עם הפועל אשקלון לליגה א', ייאמן את הקבוצה מהלאומית עד תום העונה. במועדון מרוצים: "בחנו מספר אופציות, הוא המאמן הנכון ביותר כדי לעמוד במשימות"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, עוד תחנה בקריירה הארוכה של מוטי איוניר: המאמן בן ה-56 שירד אשתקד עם הפועל אשקלון לליגה א', חתם הצהריים (חמישי) בהפועל אום אל פאחם לעונה אחת, כפי שפרסמנו כבר אתמול (רביעי). איווניר יחליף את אבי סבג שפוטר לפני עצירת המשחקים משום שלא ראה עין בעין עם ראשי המועדון.

כזכור, אחד מיושבי הראש של הקבוצה, מוחמד אבו שלמה, ציין כי הקבוצה משחקת כדורגל רע ולכן לאחר חמישה מחזורים, כשהקבוצה מדורגת במקום השמיני – הוחלט על שינוי בעמדת המאמן. במהלך השבוע האחרון ניהלו ראשי אום אל פאחם מספר שיחות עם מספר מאמנים וביניהם סלאח חסארמה ואדהם האדיה אך לבסוף הוחלט לתת הזדמנות לאיווניר.

אבו שלמה אמר לגבי המאמן החדש: "בחנו מספר אופציות וחשבנו לנכון שמוטי איווניר הוא המאמן הנכון ביותר עבור הקבוצה בכדי לעמוד במשימה ולהוביל אותנו לצמרת הגבוהה".

מוטי איווניר
מוטי איווניר בימיו כמאמן הפועל תל אביב | עדי אבישי

הקבוצה מהליגה הלאומית תהיה התחנה ה-12 של איווניר בליגת העל, כשהחל את דרכו איי שם בבית"ר באר שבע בעונת 1997/98. ברזומה שלו נמצאות מכבי תל אביב (העפיל יחד עם הצהובים לשלב הבתים בליגה האירופית) והפועל תל אביב (אימן את האדומים בליגה הלאומית ופוטר בשלב מוקדם). איווניר אימן גם את נבחרת נערים א', נבחרת נערים ב' והנבחרת הצעירה, אותה הוביל לפלייאוף העלייה ליורו עד גיל 21. מעבר לכך הוא ניסה את מזלו גם מעבר לים בקבוצת אולימפיה פראג מהליגה הצ'כית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי