רכש ראשון לאייל ברקוביץ': שגיא דרור חתם בהפועל פ"ת

שגיא דרור | הפועל פתח תקווה, רשמי

החלוץ שפתח את העונה בהפועל כפ"ס, שב לקדנציה שנייה במלאבס לאחר שחתם לעונה וחצי. שחר הירש זכה לפנייה. וגם: עסקאות מעניינות לכפר קאסם, ראשל"צ, איכסל וכפר שלם

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הודיעה היום (שני) על צירופו של שחקן ההתקפה של הפועל כפר סבא שגיא דרור, שחתם במועדון לעונה וחצי. דרור שהפך לרכש הראשון של המלאבסים מאז מינויו של אייל ברקוביץ' לתפקיד המנהל המקצועי, צמח במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הנוער בליגת העל. בנוסף, לזכות דרור שבע הופעות ושני שערים במדי נבחרת הנוער של ישראל.

יש לציין כי זו תהיה הקדנציה השנייה של דרור במועדון כאשר בעונת 2018/19 רשם את עונתו הטובה ביותר בקריירה כשכבש 10 ובישל 8 שערים במדי הקבוצה בליגה הלאומית.

דרור התייחס להצטרפותו: "שמח לחזור למקום שרצה אותי הכי הרבה. הייתי בקשר עם המועדון בתקופה האחרונה, עכשיו לא צריך לדבר הרבה, צריך לבוא למגרש ולעשות את העבודה, ולעמוד במטרות שלנו העונה".

שגיא דרור | מאור אלקסלסי

במלאבס ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה כאשר לספורט1 נודע שמי שזכה לפנייה הוא החלוץ שחר הירש. הירש, שרשם בקבוצה את אחת מעונותיו הטובות בקריירה סרב להצעה ובימים אלו בוחן את עתידו כשהוא קיבל בימים האחרונים עוד הצעות ממספר קבוצות אך עדיין שוקל להישאר בשורות האדומים.

שם נוסף שעלה על הפרק בפתח תקווה הוא של אקס נוסף, אמאדו סוקונה, שראשי הקבוצה כבר יצרו איתו קשר והגיעו להבנות כספיות, אך השער שכבש מול מכבי פתח תקווה והטלת הוטו של המאמן החדש אלישע לוי שמאמין בצרפתי, טרפדו את המהלך.

שחר הירש | מאור אלקסלסי

החתמות גם לכפר קאסם, ראשל"צ, איכסל וכפר שלם

מ.ס. כפר קאסם התחדשה בקשר עבדאללה עזאם ששיחק בעונה שעברה בהפועל איכסל ובחלוץ מוונצואלה קרלוס אספינוסה, בן ה-28, אשר שיחק בעונה האחרונה בליגה הראשונה באקוודור.

הפועל ראשון לציון צירפה לשורותיה את המגן סהר דבח מהפועל חדרה. הפועל איכסל הפתיעה עם צירופו של קשר בני יהודה אליאן רוחאנה. האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם, התחזקה בקשר איתי אלקסלסי ובחלוץ אליאור סיידר מהפועל אום אל פאחם.

קרלוס אספינוסה | האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי