רמת השרון גנבה את הביתיות בפתיחת הפלייאוף בלאומית

הקבוצה של גיא קנטור ניצחה 73:78 בחוץ את קרית אתא ועלתה ל-0:1, ג'ימי הול להט (25). חבל מודיעין ניצחה 83:95 את נתניה

(גודל טקסט)

סדרות רבע גמר הפלייאוף בלאומית יצאו הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים. א.ס. רמת השרון ניצחה 73:78 בחוץ את עירוני קרית אתא וגנבה את יתרון הביתיות, בעוד הפועל חבל מודיעין גברה 83:95 על אליצור נתניה. בנוסף נערכו שלושה משחקים במחזור שפתח את הבית התחתון, כאשר אשקלון, אשדוד ורמת גן/גבעתיים ניצחו.

שחקן הפועל רמת השרון קווין קייפרס
רמת השרון גנבה את הביתיות. קייפרס | אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית

עירוני קרית אתא – א.ס. רמת השרון 78:73

הקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה במקום החמישי גונבת את הביתיות בזכות הגנה נהדרת במחצית השניה, בה ספגה 25 נקודות בלבד. המארחת פתחה טוב יותר והוליכה 40:48 בתום המחצית הראשונה. ברבע השלישי מחקו השחקנים של גיא קנטור את כל היתרון המקומי והשלימו את המהפך ברבע האחרון. רמת השרון שרדה סיום דרמטי בדרך ל-0:1 בסדרה.

טיילר ווידמן, שסגר סופית את הסיפור עם שתי נקודות מכריעות מקו העונשין בשניות סיום, הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, להן הוסיף 9 ריבאונדים. קווין קייפרס ואור חי (14 נקודות ו-6 ריבאונדים כל אחד) בלטו גם הם. הופעה נהדרת של אמין סטיבנס בצד השני (28 ו-9 ריבאונדים) לא עזרו לקרית אתא, שתקווה להחזיר את יתרון הביתיות במשחק מספר 2.

שוהם גת, הפועל חבל מודיעין
חבל מודיעין לא מעדה. שוהם גת | אתר רשמי, יעל אמסילי, איגוד הכדורסל הישראלי

הפועל חבל מודיעין – אליצור נתניה 83:95

הקבוצה מעיר היהלומים שהשיגה בסיום הפלייאוף בעונה שעברה את הכרטיס לליגת העל אך לא הצליחה לממשו מסיבות כלכליות, פתחה את רבע הגמר עם הפסד צפוי. המארחת, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, הוליכה לאורך כל המשחק והצליחה לשרוד נסיונות חזרה של נתניה. ג'ימי הול הוליך את קלעי המנצחת עם 25 נקודות, להן הוסיף 12 ריבאונדים. לייס דאן ואייל שולמן (17 כ"א) בלטו גם הם וסחפו את חבל מודיעין לניצחון במשחק מספר 1. ג'סטין רובינסון הוליך את קלעי המפסידה עם 25 נקודות.

תוצאות הבית התחתון:

הפועל מגדל העמק/יזרעאל – הפועל רמת גן/גבעתיים 84:70
מכבי מעלה אדומים – מכבי אשדוד 94:85
אליצור איתו אשקלון – מכבי הוד השרון 67:72

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי