גורמים במכבי חיפה: טוני מיטשל הפקיד את דרכונו תמורת גראס

play
שחקן מכבי חיפה טוני מיטשל | אדריאן הרבשטיין
לפני הסדרה נגד מכבי תל אביב, ריאל מדריד מחצה את בראוגן 01:31

שחקן הפנים האמריקאי של קבוצת הלאומית לא יצא עם הקבוצה לליגה הבלקנית לאחר שדרכונו נמצא אצל סוחר, כשהקבוצה מסרבת לקנות את דרכונו בחזרה. מנכ"ל הקבוצה: "לא מתייחסים למעשי השחקן שלא במסגרת הקבוצה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה בכדורסל סיימה אמש (ראשון) את העונה שלה בליגה הלאומית בכדורסל עם הפסד בסדרת רבע גמר הפלייאוף לעירוני נהריה 3:1. הירוקים המריאו הבוקר לסופיה לקראת המשחק משחקיהם בליגה הבלקנית שם יפגשו לסדרה על הכניסה לפיינל פור של המפעל את לבסקי המקומית.

אלא שמה שליווה את היציאה של חיפה לסופיה הוא פארסה הזויה. שחקן הפנים של הקבוצה טוני מיטשל, שהוחזר לחיפה במיוחד כדי לשחק בליגה הבלקנית, עדכן בימים האחרונים את ראשי המועדון כי הדרכון שלו לא נמצא ברשותו לאחר והעביר אותו לסוחר ממנו רכש על פי טענות גורמים מסוימים בחיפה גראס.

שחקן מכבי חיפה טוני מיטשל
פארסה הזויה. מיטשל | אדריאן הרבשטיין

מיטשל עצמו כבר הספיק להסתבך מאז הגעתו לארץ בחודש שעבר במספר תקריות בעיר, כשסירב לשלם במקומות בהם קיבל שירות, ובחיפה התייאשו מהתנהגותו. במקביל, במועדון סירבו לרכוש מאותו סוחר את הדרכון של מיטשל בחזרה. אגב ללא דרכונו של מיטשל הוא לא יכול לצאת למשחקים בליגה הבלקנית וגם לא לחזור לארצות הברית.

מנכ"ל הקבוצה רועי שווץ אמר לוואלה! ספורט בתגובה לידיעה כי: "אין הקבוצה מתייחסת לאירועים או למעשי השחקן בזמנו הפרטי ושאינו במסגרת פעילות הקבוצה".

מיטשל (30, 2.01) שיחק שנתיים באוניברסיטת צפון טקסס לפני שנבחר במקום ה-37 בדראפט ה-NBA על ידי דטרויט והספיק לשחק 21 משחקים במדי הפיסטונס. מאז החל השחקן במסע במספר מקומות ברחבי העולם, כשהסיפורים על אופיו הבעייתי רודפים אותו לכל מקום. באוגוסט 2016 חתם במכבי חיפה, היה חלק מעונה רעה של הקבוצה ושוחרר לבסוף אחרי 17 משחקים. הוא המשיך לליגות בפיליפינים והדומיניקנים לפני שחזר לישראל, הפעם לגלבוע/גליל, אך שוחרר מבלי לשחק. לאחרונה שיחק בפיליפינים, פורטו ריקו וטיוואן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי