יו"ר עירוני רמת גן למנכ"ל האיגוד: "תודיע שנשחק בליגת העל"

חן שניידרמן שלח מכתב ליעקב בן שושן ובו ביקש להודיע כי הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה למרות שהפסידה בגמר הלאומית: "ערים למחלוקת בין האיגוד למנהלת, התקנון קובע כי מנהלת ליגת העל לא תיגע במספר העולות והיורדות"

(גודל טקסט)

יו"ר עירוני רמת גן, הקבוצה שהפסידה בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל, חן שניידרמן, שלח היום (חמישי) מכתב למנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן כי הוא מבקש ממנו להודיע בחוזר רשמי כי הקבוצה תתשתתף בעונה הבאה בליגת העל, בכפוך לעמידה בכל הדרישות התקציביות והלוגיסטיות.

שחקן עירוני רמת גן פול דילייני מול שחקן הפועל עפולה קרון דשילדס
בקרוב בליגת העל? דלייני | אתר רשמי, עילאי אלעד, מנהלת הליגה הלאומית

במכתבו כתב שניידרמן: "כידוע, בהתאם להחלטת איגוד הכדורסל מלפני מספר שנים, מזה מספר עונות עולות מדי עונה שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל (למען הסדר הטוב יצוין כי בעונה שעברה אליצור עירוני נתניה לא מימשה את זכותה לעלות, מסיבות אובייקטיביות). כעת הסתיימה עונת 2021/22 ולאחר עונה מצוינת ומרתקת, אליצור קריית אתא ומכבי עירוני רמת גן העפילו לסדרת הגמר של הליגה הלאומית והבטיחו בכך את העפלתן לליגת העל".

עוד כותב יו"ר רמת גן: "בימים אלו, לאחר כמה ימי מנוחה והתאוששות מהעונה המפרכת שעברה עלינו, אנו מתחילים את ההכנות לעונת חזרה מרגשת לליגת העל. למותר לציין כי מדובר באירוע הדורש היערכות תקציבית, לוגיסטית ועוד. לא ניתמם ונציין כי אנו ערים למחלוקת או אי בהירות מסוימת שאולי קיימת בין האיגוד לבין מנהלת ליגת העל בנוגע לנושא מבנה הליגות ובהקשר זה למספר העולות מהליגה הלאומית. זאת, למרות שברור וידוע כי ממילא כל החלטה הנוגעת למספר העולות נתון לאיגוד הכדורסל ולו בלבד. נזכיר, כי תקנון מנהלת ליגת העל קובע עניינים שהינם "בסמכות האיגוד בלבד". אחד מהעניינים אשר הוגדר כי מנהלת ליגת העל לא תעסוק בהם (לצד פיתוח ענף הכדורסל, נבחרות ישראל ועוד רשימה סגורה של עניינים) הינו כל הנוגע למספר העולות והיורדות".

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל חידשו את המגעים בין הצדדים על מנת לנסות ולמנוע את הפיצוץ שקיים כיום בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי