כדורסל לאומית: אליצור אשקלון הביסה את מכבי רחובות 71:90

play
פתיחה טובה. גילינסקי | לירון מולדובן
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10 06:28

הליגה השנייה בכדורסל נפתחה במשחק חד צדדי כשהקבוצה של אבי סוכר מחצה את העולה החדשה. גל גילינסקי הצטיין עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. ברביעי: עירוני נהריה תארח את מכבי עירוני רמת גן

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית בכדורסל יצאה הערב (שלישי) לדרך עם משחק אחד בלבד ובו הביסה אליצור איתו אשקלון את מכבי רחובות 71:90. משחקי המחזור יימשכו מחר במשחק בו תארח עירוני נהריה את מכבי עירוני רמת גן, בשישי יתקיימו שלושה משחקים נוספים ובמוצאי שבת משחק נוסף. המשחק בין הפועל רמת גן/גבעתיים למכבי חיפה נדחה ל-30 באוקטובר, אך בשל אי הוודאות סביב התייצבותה של רמת גן/גבעתיים לליגה ייתכן שלא יתקיים כלל.

במשחק הערב השתלטה אשקלון על ההתמודדות מהרגע הראשון. החבורה של אבי סוכר, שאמורה להיות אחת הקבוצות החזקות בליגה הלאומית העונה ניצלה ריפיון של העולה החדשה כדי לברוח ל-15:27 אחרי רבע אחד, ו-27:47 מוחץ במחצית. ברבע השלישי החלה רחובות לנגוס בהפרש, אבל אשקלון שוב יצאה לריצה וסיימה אותו ביתרון 48:70. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך ובסיום 71:90.

גל גילינסקי, הפועל באר שבע
פתיחה טובה. גילינסקי | לירון מולדובן

גל גילינסקי הוביל את קלעי אשקלון עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, דקארי טאקר קלע 15, חן גיא תרם 13 מהספסל ותומאס גיפסון קלע 10 משלו. בשורות רחובות בלט שחקן הפנים דריק וודס עם 21 נקודות. שי גואטה תרם 13 נקודות מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי