מוכנה למכבי: ירושלים דרסה 77:109 את נס ציונה

ליאור אליהו. דאבל - דאבל מרשים
ליאור אליהו. דאבל – דאבל מרשים | צילום: אודי ציטיאט

האלופה חתמה שנה חלומית. 71:73 להרצליה בראשל"צ, אשדוד הפסידה

(גודל טקסט)

מחזור סיום השנה האזרחית בליגת העל יצא לדרך, עם שלושה משחקים, כשבמוקד הפועל ירושלים התארחה אצל נס ציונה והביסה אותה בקלילות 77:109. מכבי ראשון לציון אירחה את בני הרצליה למותחן שבו ניצחה האורחת 71:73 מסל סיום דרמטי. הפועל אילת אירחה את מכבי אשדוד וגברה עליה בתום קרב צמוד 78:72. 

 

האלופה הגיעה למשחק לאחר ניצחון דחוק על הפועל חולון, וכשהיא בלי דיאור פישר שמתאבל על מות אביו בארצות הברית. רגע לפני משחק העונה, החניכים של דני פרנקו הראו כי הם מוכנים היטב מול הקבוצה הבינונית של עופר ברקוביץ', שהגיעה למשחק כשהיא עם רצף של שלושה נצחונות. 

הרבו לקלוע לירושלים: ג'וש דאנקן 21 נקודות, ליאור אליהו 18 נקודות ו-12 אסיסטים, יותם הלפרין 16 נקודות. לנס ציונה: איוון אסקה 20 נקודות, דיימון סימפסון 10.

 

מכבי ראשון לציון  – בני הרצליה 73:71

הקבוצה מעיר היין נמצאת בעיצומה של תקופה עמוסה, ואולי בשל כך היא איבדה את המשחק הזה ואת הנגיעה בפסגת הליגה. מהעבר השני הקבוצה של מיקי גורקה השיגה ניצחון דרמטי חשוב..

הרבו לקלוע להרצליה: דרו קרופורד 20 נקודות, אבירם זליקוביץ' 17. לראשון לציון: מארק ליונס 19 נקודות, דריל מונרו 14.

 

הפועל אילת  – מכבי אשדוד 78:82

עודד קטש וצביקה שרף התעמתו ראש בראש למשחק צמוד. הקבוצה של המאמן הוותיק בליגה לא הצליחה גם הפעם לנצח בחוץ, נגד היריבה שהפסידה רק פעם אחת בביתה.

הרבו לקלוע לאילת: קאליף וייאט 23 נקודות, אלאדה אמינו 19 נקודות ואפיק ניסים 12. לאשדוד: דיאנטה גארט 28 נקודות ותשעה ריבאונדים, איזייה סוואן 16 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי