ראשל"צ נכנעה לנס ציונה, הפסד לאשדוד

ניצח את האקסית. נסטרנקו מקדים את פאלמר
ניצח את האקסית. נסטרנקו מקדים את פאלמר | צילום: אודי ציטיאט

דרוקר הפסיד 6 מ-7 המחזורים שעברו. 27 לשולדבראנד ב-88:84 לקרית גת

(גודל טקסט)

שני משחקים התקיימו במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל ובשתיהן הושגו תוצאות מפתיעות מעט: מכבי ראשון לציון המשיכה בקריסה שלה עם הפסד ביתי לנס ציונה המתאוששת, ואשדוד שאמנם נהנתה משיא קריירה של יהונתן שולדברנד (27 נקודות) הפסידה אצל מכבי קרית גת.

 

ממשיך להפסיד בליגה. דרוקר (אודי ציטיאט)

 

מכבי ראשון לציון – נס ציונה 89:83

ראשל"צ כנראה מתמקדת במסגרות החשובות מבחינתה: הגביע והיורופקאפ. אחרת, אין דרך להסביר את העובדה שהקבוצה של שרון דרוקר הפסידה בפעם השישית בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשהפעם ההפסד לא היה לאחת מאריות הליגה.

 

מהצד השני האורחת, שפתחה בצורה רעה את העונה, נראית אחרת לחלוטין מאז שהצטרף לקבוצה סנדיאטה גיינס, והיא השיגה עוד ניצחון מרשים. רבע שלישי בו היא ניצחה 18:27 הוביל להישג.

 

גיינס אמנם תרם 13 נקודות באחוזים לא טובים (1/8 מחוץ לקשת), אך 19 נקודות של יובל נעימי, שנמצא בכושר נהדר עם 22.3 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, סייעו לניצחון. גם איוון אסקה (17 נקודות), פוקוואן אדווין (16 נקודות) ודיימון סימפסון (13 נקודות) תרמו. מהעבר השני, 22 נקודות של מארק ליונס לא הספיקו.

 

בכושר שיא. נעימי עם אסקה (אודי ציטיאט)

 

שינה את נס ציונה. גיינס אחרי הניצחון (אודי ציטיאט)

 

מכבי קרית גת – מכבי אשדוד/באר טוביה 84:88

אשדוד היא כנראה אחת הקבוצות הלא יציבות בליגה. לצד ניצחון כפול על מכבי תל אביב וניצחון נוסף על הפועל ירושלים, הקבוצה של צביקה שרף רשמה מספר הפסדים מיותרים, שבלעדיהם היא הייתה יכולה לבצר את מעמדה במקום השלישי.

 

גם שיא קריירה של 27 נקודות מצדו של יהונתן שולדברנד, שהדהים עם 8/8 מחוץ לקשת, לא הספיקו לדרומיים, שנתקלו ביום נפלא של פול דילייני שקלע 27 נקודות. גם נמרוד טישמן (20 נקודות) בלט אצל קרית גת, שהשיגה ניצחון בית שני ברציפות ועלתה ל-13:6, ניצחון אחד יותר מהפועל חולון שבמקום האחרון ושתפגוש ביום שני את נהריה.

 

תצוגה נדירה שלא עזרה. שולדברנד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי