"הלפרין פגוע, לא ליחס כזה הוא ציפה מירושלים"

הלפרין. לא קיבל תשובה
הלפרין. לא קיבל תשובה | צילום: דני מרון

קפטן האדומים פתח תיבת פנדורה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים קמו במצב רוח מרומם אחרי הניצחון 66:73 על מכבי תל אביב, שהיה הרביעי ברצף ושלישי העונה, מה שעשוי להבטיח את קיום הפיינל פור בארנה. עם זאת, מה שהאפיל מעט על החגיגות היתה ההתבטאות של יותם הלפרין בסיום, דווקא לאחר משחק בו הצטיין.

 

הלפרין ציין שוב שהוא חווה תקופה קשה ובכך פתח את תיבת הפנדורה של המו"מ שמנהל מול ההנהלה. מתברר שהגארד נמצא בנתק עם המועדון כבר מספר שבועות, לאחר שהיא לא השיבה לבקשתו לגבי הארכת חוזהו בקבוצה.

 

 

בהפועל ירושלים פתחתו עימו בשיחות כבר לפני כחודש וחצי, אך לאחר שקיבל הצעה והגיש הצעה נגדית, לא נוצר עוד קשר בין הצדדים. מקורב להלפרין התייחס לתחושותיו ואמר: "יותם פגוע, הוא ציפה ליחס אחר מההנהלה. הוא מרגיש רע מאוד עם הסחבת איתו ואתמול הוא הרגיש שלא יכול להחזיק בבטן את המצב. יותם אוהב את ירושלים אבל ציפה שהחתימה על החוזה תהיה כבר מאחוריו".

 

אלון. "יותם ימשיך בהפועל ירושלים" (דני מרון)

 

בסיום המשחק אומנם התבטא הבעלים אורי אלון באשר למו"מ עם הלפרין כשאמר: "זה כרגע בתהליך, אבל יותם ימשיך בהפועל ירושלים", אך הלפרין עצמו היה פחות נחרץ כשאמר" "אלה לא דברים שתלוי בי". בימים הקרובים ינסו בהנהלה לסיים את הסאגה הזו שעל אף יכולתו של הלפרין אמש יכולה לפגוע בה במאני טיים של העונה. "יהיה בסדר, הוא ימשיך" אמרו במועדון  בתגובה לדבריו של הלפרין.

 

בתוך כך בבירה מסופקים מאוד מכך שתקעו אמש יתד היסטורי נוסף עם סוויפ על מכבי ת"א בדמות ניצחון שלישי העונה. על אף היכולת הטובה במועדון שוקלים עוד העונה להתחזק בגארד נוסף. במועדון מרוצים מאוד מהחתמתו של איליי הולמן שהציג אתמול יכולת מצוינת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי