טבק: גם אם היו מביאים את ג'ורדן לא הייתי מנצח בדרבי

טבק
טבק | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א: "לא באנו מוכנים, אני האחראי". לימונד: "נתנו משחק גדול"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא ממש תיפקדה בשלבים ארוכים של העונה, אבל בדרבי האדומים כמו נורו מלוע של תותח. אנרגיות, נחישות ומשמעת טקטית הביאו לה 68:84 ביד אליהו על מכבי תל אביב, שכבר מזמן מקווה שהעונה הזו תישאר מאחוריה. 

"אני מאוד עצבני על השחקנים", הודה בסיום מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. "אפשר להיות חלשים באספקטים מסוימים של המשחק, אני מובך מאיך ששיחקנו. השחקנים שלי לא באו מוכנים, בין היתר כנראה כי אני אחד האחראים לכך. כנראה שלא הכנתי אותם מספיק טוב ולא עשינו את ההתאמות". 

"לא אכפת לי שסיימנו סיבוב במקום השני, אלא אכפת לי איך שהפסדנו", המשיך המאמן הקרואטי. בנוגע לפרסומים על מגעים עם ריצ'רד הנדריקס אמר טבק: "ריצ'רד הנדריקס לא מעניין אותי, גם אם היו מביאים לי את מייקל ג'ורדן לא הייתי מנצח היום את הפועל ת"א". 


לנדסברג, גם הוא לא מבין מה קרה (עדי אבישי)

רביב לימונד, שכיכב אצל האדומים עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים, אמר: "כמובן שזה היה משולב עם אמונה ורצון. נתנו משחק גדול, בגלל זה אנחנו שמחים נורא. אנחנו בתקופה לא טובה, אז לתת משחק גדול ולנחח אצלם בדרבי זה מצוין. אני מקווה שהעונה תיראה אחרת. העיקר שניצחנו ושמח שהצלחתי לעזור בסוף ולא לקלקל".

"באנו מוכנים, לא פשוט להחזיק קבוצה במצב הזה", הוסיף מאמן הפועל ת"א שרון אברהמי. "אמרתי לשחקנים שהכל יכול להיות הכל עניין של אמונה. זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי. אנחנו מאכזבים העונה, זאת לא עונה פשוטה. אבל המטרה היא קודם כל להישאר בליגה. אם נצליח להיכנס לפלייאוף הכל עוד יכול לקרות".


לימונד, סיפק הצגה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי