דיווח: פאלמר נפצע בקטטה כאשר היה לכאורה בגילופין

פאלמר. אילת מכחישה
פאלמר. אילת מכחישה | צילום: עדי אבישי

האם הוסתרו נסיבות הפציעה הראשונה? אילת: "לא היה ולא נברא"

(גודל טקסט)

אחת הסיבות לפסימיות בקרב הפועל אילת לקראת הגומלין בגמר הפלייאוף, לא פחות מ-15 נקודות ההפרש שהקבוצה תצטרך למחוק נגד הפועל ירושלים, היא פציעתו של קווין פאלמר שפרק את כתפו בפעם השנייה העונה ולא יוכל לקחת חלק במשחק מחרתיים (חמישי).

 

כעת מסתבר, שסיפור פריקת הכתף הראשונה של הפורוורד האמריקאי רחוק מאוד ממה שפורסם עד כה. ב"תוכנית הספורט" של רדיו 103FM פורסם הערב לראשונה שפאלמר פרק לכאורה את כתפו במהלך קטטה כשהיה ככל הנראה בגילופין.

 

 

באילת טענו בהתחלה שפריקת הכתף אירעה באימון הקבוצה, אך אף שחקן או גורם אחר במועדון לא זכר פציעה שלו. בהמשך נטען שהוא החליק באמבטיה, אחר כך שהוא נפל במדרגות, אבל הסיפור כאמור שונה בתכלית.

 

פאלמר בושש להגיע לאחד האימונים ומנהל הקבוצה נשלח לביתו. הוא דפק בדלת, לא נענה וכאשר ניסה להיכנס גילה שהיא לא נעולה. על פי הדיווח, הוא מצא את השחקן ישן כשריח עז של אלכוהול נידף ממנו. "מרוב שהוא היה שיכור, הוא כנראה לא שם לב שהוא פרק את הכתף", אמר גורם בקבוצה.

 

מהפועל אילת נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. קווין פרק את הכתף באימון והוא סובל מפריקות כתף חוזרות. זו פריקה שלישית שלו כבר ומי שמכיר את האבחון הרפואי הזה יודע שברגע שפרקת את הכתף פעם אחת, הפעמים הבאות יכולות להיגרם גם ממכה קלילה שפוגעת ברצועות – וזה מה שקרה. מדובר בשקר וכזב. מנסים לשחזר פה סיפור מלפני שמונה חודשים שלא היה ולא נברא. 'ההמצאה המקורית' הייתה שהוא סבל מפגיעה ברגל. כדי לפרוק כתף בקטטה צריך ללכת מכות עם מומחה אמנות לחימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי