יחסי גודס, גרשון ו-וויצ'יץ' עלו על שרטון

גודס במשחק אמש. וויצ'יץ' מאחוריו
גודס במשחק אמש. וויצ'יץ' מאחוריו | צילום: עדי אבישי

הבלאגן אחרי ההפסד לאילת עולה מדרגה: "ניקולה חותר תחת פיני"

(גודל טקסט)

יממה אחרי ההדחה המשפילה בחצי הגמר הפלייאוף אחרי ההפסד במשחק החמישי 79:76 לאילת, הבלאגן במכבי תל אביב מתחיל לצוף. בזמן שההנהלה טרם קיבלה החלטה האם לפטר את גיא גודס, המנהל המקצועי ניקולה וויציץ' לוחץ לעשות מהפכה בצוות המקצועי ולפטרו.

 

הקרואטי שמבין שחלק מההנהלה רוצה להשאיר את גודס לוחץ שבמקרה שגודס יישאר ימונה עוזר קרואטי במקומו של פיני גרשון. היחסים העכורים בין וויצ'יץ' לגודס וגרשון נמשכים כבר כמה חודשים אבל כעת הקרואטי שיש לו מילה חזקה בהנהלה לוחץ על השינוי המיידי בצוות המקצועי.

 

 

מקורביו של גרשון הגיבו: "פיני יודע שוויציץ' שעושה את הבלאגן וחותר תחתיו ותחת גודס. הוא הורס את המועדון".

 

במקביל ליחסים הקרים בין המנהל לגודס וגרשון, גם בין גודס לגרשון היחסים הידרדרו לאחרונה כאשר לא פעם התבטא גודס בדלתיים סגורות שגרשון לא עובד ותורם מספיק כעוזר מאמן במספר אספקטים שנחוצים לו.

 

מה שחיזק את מצב היחסים הלא טובים בין השניים בא לידי ביטוי במשחק מול אילת בו גודס לא התייחס לדבריו של גרשון ומידר אותו מעזרה בניהול המשחק. פעמיים-שלוש בלבד במהלך המשחק בחר גרשון ללחוש הערה לאוזנו של גודס שלא זכתה להתייחסות, ובזמן כל המשחק פעם אחת בלבד נכנס גרשון לפסק הזמן והעיר לשחקנים להיות יותר אגרסיביים לעומת מהלך העונה כולה בה גרשון לקח חלק משמעותי הרבה יותר במהלך המשחקים בליגה וביורוליג.

 


גרשון. יחסים מעורערים עם הצוות (עדי אבישי)

 

גרשון בכל מקרה לא צפוי להמשיך במועדון. גודס, אם ימשיך, צפוי לקבל את תכתיבו של וויצ'יץ' עם העוזר הקרואטי ומקורבים לגודס ציינו: "זה ברור שוויצ'יץ' רוצה להביא עוזר שיהיה אופציה להחליף את גיא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי