תואר ראשון: 62:77 למכבי ת"א על וילרבאן

פיני מניף את הגביע
פיני מניף את הגביע | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

הצהובים ניצחו בגמר טורניר ההכנה בצרפת. גודס: "רואים את ההתקדמות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הופעותיה בטורניר פרו-סטארס באנז'ה שבצרפת כשניצחה במשחק הגמר את וילרבאן 62:77. שחקניו של גיא גודס קיבלו עוד משחק טוב מג'ורדן פרמאר  וסיוע משמעותי מבריאן רנדל, טרבור אמבקווה ודראגן בנדר.

 

מכבי תל אביב פתחה היטב ועלתה ליתרון 5:13 אחרי שלוש דקות, ו-12:22. בסיום הרבע הוליכו הצהובים 21:28.פרמאר המשיך במשחקו המצוין ברבע השני בסיומו ירדה מכבי תל אביב להפסקה ביתרון 33:43. 

 

 

ברבע השלישי נתקעו שחקני מכבי תל אביב ואפשרו לווילרבאן לרוץ 0:15 ולעלות ליתרון 43:48. בנדר ואמבקווה צימקו ל-51:52 לזכות וילרבאן בתום הרבע השלישי, בו קלעה מכבי תל אביב שמונה נקודות בלבד, מול 19 נקודות של הצרפתים.ברבע הרביעי קלעה מכבי תל אביב 26 נקודות לעומת עשר בלבד של היריבה והבטיחה את הניצחון, בדרך לגביע ראשון העונה.

 

שחקני מכבי ת"א בסלפי ניצחון (אודי ציטיאט)

 

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן פרמאר 22, בריאן רנדל 12, דראגן בנדר וטרבור אמבקווה 11 כ"א, דווין סמית 6, טיילור רוצ'סטי 5, ויטור פבראני ויוגב אוחיון 4 כ"א, גיא פניני 2.

 

המאמן גיא גודס סיכם: " זה היה טורניר איכותי עם קבוצות ברמה גבוהה. היה חשוב לנו להתנסות מול הפיזיות של היריבות ולראות איפה אנחנו עומדים אחרי פחות מחודש של אימונים, רואים את ההתקדמות שלנו גם כבודדים ברמה האישית והכי חשוב בכימיה הקבוצתית שחקנים לומדים זה את זה ואת המאמנים, ואנחנו לומדים להכיר טוב יותר את השחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי