גיינס נחשד בנהיגה בשכרות ותקיפת שוטר

במעצר בית עד יום ראשון. גיינס
במעצר בית עד יום ראשון. גיינס | צילום: אודי ציטיאט

נס ציונה גינתה את ההתנהגות של הגארד: "נטפל בכך בחומרה"

(גודל טקסט)

צרות בצרורות: עירוני נס ציונה נמצאת על סף ירידה לליגה הלאומית. בשביל לשרוד בליגה, הקבוצה של עופר ברקוביץ' תהיה חייבת לנצח ביום ראשון את הפועל ירושלים, שניצחה בכל 11 משחקיה האחרונים, ובמקביל להתפלל למעידה של מכבי קרית גת נגד מכבי ראשון לציון.

 

בשביל להצליח במשימה הקשה, הכתומים יהיו חייבים לקבל עזרה גדולה מהכוכב הגדול שלהם, סנדיאטה גיינס, אבל ממש לא בטוח שהראש שלו יהיה במקום הנכון. הגארד, שהצטרף במהלך העונה, נעצר בלילה שבין חמישי לשישי בחשד שנהג בשכרות, והוא מואשם על ידי המשטרה שלאחר שנעצר ניסה לתקוף שוטר. הוא שוחרר למעצר בית עד יום המשחק ונדרש לשלם ערבות.

 

 

בהודעה רשמית שפרסמה הקבוצה, גינתה נס ציונה את האירוע. "המועדון מגנה בכל תוקף התנהגות שכזו, שאינה עומדת בקנה אחד עם הערכים שהמועדון מנחיל לשחקניו", נכתב בהודעה. "המועדון, שמהווה בית ל-1,200 ילדים, חרט על דגלו חינוך אלפי ילדים, ושחקני הבוגרים משמשים דמויות נערצות על תושבי העיר בכלל והילדים בפרט. המועדון לא מקבל ולא ירשה ששמו ייקשר עם אירועים מסוג זה, ויטפל באירוע בחומרה".

 

השחקנים מהווים דוגמה לקהל, אבל הקהל צריך את גיינס (אודי ציטיאט)

 

למרות הזעם על גיינס, אין כל סיכוי שהעונש שלו יכלול השעייה מהמשחק האחרון של העונה. גיינס שיחק העונה 16 משחקים בהם הוא קולע בממוצע 15.8 נקודות – הכי הרבה בקבוצה.

 

הקבוצה מהבקעה יכולה להתעודד מעט מהעובדה שהכוכב הגדול של האלופה, דונטה סמית', בספק למשחק. סמית' חולה במשך יומיים ומחסיר את האימונים, ובקבוצה מקווים שהוא יחלים עד ליום שבת בשעה 16:00 – המועד האחרון לרישום למשחק. אם הוא לא יהיה כשיר ייפתר למאמן דני פרנקו כאב ראש קטן, וסמית' יהיה הזר התורן שלא יירשם. סמית' גם לא נרשם למשחק נגד הפועל תל אביב, אולם שב במחזור האחרון למשחק נגד חולון, אליו לא נרשם איליי הולמן.

 

בספק. דונטה סמית' (דני מרון)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי