קיין ורוס נעצרו לאחר עימות עם שוטרים באילת

קיין עם קטש
קיין עם קטש |

הזרים הסתבכו בקטטה, שני שוטרים נפצעו. אילת: "נתלונן במח"ש"

(גודל טקסט)

הפועל אילת לא חווה עונה מוצלחת במיוחד והספיקה להחליף כמעט את כל הזרים אלא שהשקט לא שב לעיר הדרומית גם לאחר חילופי הזרים בקבוצה של עודד קטש שבעצמו חזר לקדנציה נוספת אצל סגנית האלופה.

 

שניים מהזרים החדשים של הקבוצה, דיאנדרה קיין ולה-קווינטון רוס נעצרו הלילה (בין חמישי לשישי) במועדון בעיר לאחר שהתקוטטו עם נערים ואף עם שוטרים. השניים נעצרו בידי שוטרים, מעצרם הוארך עד ערב שישי.

 

ממשטרת אילת נמסר: "סמוך לשעה 2:30 התבקשו שני בליינים לעזוב את המועדון, במהלך יציאתם החוצה דחפו את המאבטחים ובליינים שהיו במקום והחלו להשתולל. כוח של משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שהיו במקום עצרו את החשודים, במהלך ניסיון מעצרם תקפו שני החשודים את לוחמי המג"ב והשוטרים, פצעו שני לוחמי מג"ב ומאבטח.

 

"שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שהיו בסמוך למועדון 'הקרייזי אלפנט' באילת, הגיעו למקום על מנת להפסיק את תקיפת החשודים במהלך האירוע תקפו החשודים שני החשודים (כדורסלנים זרים) לוחמי מג"ב בצורה ברוטאלית וקשה, רק לאחר התערבות מאבטחים ועוברי אורח שהיו במקום הצליחו לעצור את החשודים. לוחמי מג"ב נחבלו בפניים ובראש ונזקקו לטיפול רפואי. אנו רואים את המעשים בחומרה רבה ונמצה את הדין עם המעורבים", נכתב בתגובת משטרת ישראל.

 


קיין בפעולה, לא פעם ראשונה שזרים באילת מסתבכים (אסף קליגר)

 

בהפועל אילת מסרו: "תקרית חמורה אירעה כאשר שחקני הקבוצה בילו במועדון בעיר. למועדון הגיעו שישה שחקנים ביניהם אלון ספיר, רם אליאספור, אלאדה אמינו, דיאנדרה קיין ולה-קווינטון רוס.

 

לאורך הערב קבוצת נערים התגרתה רק בשחקניה הזרים של הקבוצה דבר שהוביל לעימות שהסתיים על ידי הוצאת השחקנים והנערים מיציאות שונות. האירוע החמור החל כששני שחקני הקבוצה הוצאו אל מחוץ למועדון תוך כדי זריקת בקבוקי זכוכית וכוסות לעברם.

 

האירוע נמשך גם מחוץ לכתלי המועדון כאשר קבוצת המועדון יחד עם שוטרי מג"ב החלו להכות את השחקנים הזרים בלבד. יש לציין, כי מדובר בקבוצה של עשרות בליינים ושוטרים שהיכו את שחקני הקבוצה.

 

במהלך התקיפה נגנבו ארנקיהם ומכשירי הנייד של השחקנים. הנהלת הקבוצה רואה בחומרה אירוע זה ותפעל בכל האמצעים האוהדים לרשותה, לרבות תלונה במח"ש על מנת למצות את הדין עם האשמים".

 

כזכור, גם אשתקד דווח כי הגארד קווין פאלמר הסתבך גם הוא בקטטה אלא שהדווח הוכחש נמרצות בידי הקבוצה בטענה שפאלמר פרק את כתפו באימון הקבוצה לפני סדרת הגמר נגד הפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי