"משעור הוא הישראלי הכי טוב בליגה, ברור שהתכוננו אליו"

כארם משעור מול ויקטור ראד
כארם משעור מול ויקטור ראד | עדי אבישי

במכבי תל אביב סימנו את אחד המפתחות המרכזיים אחרי ה-63:89 המרשים על בני הרצליה, גורקה: "אנחנו בנקודה מאוד נמוכה עכשיו, חייבים להתרומם"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עשתה אמש (ראשון) צעד משמעותי לעבר העלייה לפיינל פור כשהביסה 63:89 את בני הרצליה באולם היובל ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. המשחק הבא ייערך ביום חמישי בהיכל מנורה מבטחים ואם הצהובים ינצחו הם יהיו הראשונים להבטיח את המקום בארבע האחרונות.

 

המאמן אריק שיבק אמר לאחר המשחק: "שיחקנו הגנה מצוינת וזה הביא לנו סלים קלים ונתן לנו ביטחון. אסור לשכוח שהרצליה קבוצה מאומנת וטובה, בטח אצלה בבית, אבל היינו מרוכזים כמעט בכל הדקות וכששמרנו בצורה כזאת הגענו לזריקות טובות וקלענו באחוזים טובים ל-3".


 

על קווינסי מילר: "כמו במשחק הקודם הוא נתן הצגה בשני צדי המגרש. זה עוזר לנו. הוא סופר מוכשר והקליעה מבחוץ שלו נותנת לנו המון".

 

היכולת החלשה של כארם משעור: "משעור הוא הישראלי שהיה השנה הכי טוב בליגה וברור שדיברנו עליו לפני המשחק, כמו גם לשאר השחקנים".




שמעון מזרחי ואריק שיבק (עדי אבישי)


השינויים שעשה
: "מאז שהגעתי ניסינו לא לעשות דברים גדולים אלא לחזור לדברים הבסיסיים ולהרים את הרמה הבסיסית בהגנה ולתת חוקים בהתקפה.בדרך כלל אומרים הניצחונות גורמים לחיוך ושמחה, אני אמרתי לשחקנים תתחילו לחייך ויגיעו הניצחונות".

 

מנגד מאמן הרצליה מיקי גורקה ניסה לשאוב אופטימיות להמשך: "צריך לתת קרדיט למכבי. הם קלעו בצורה יוצאת דופן. התחלנו בסדר ואז איבודי הכדור נתנו להם לברוח. ניסינו לעשות התאמות ולא הצלחנו.אנחנו בנקודה מאוד נמוכה ועכשיו אנחנו צריכים להתרומם ולנצח במשחק הבא.כרגע המומנטום שלהם ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח את הרבע הראשון ולהחזיר את הביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי