משעור דורש 350 אלף דולר ממכבי ת"א, אוחיון עשוי לעזוב

פניני. נמצאים בתקופה טובה
פניני. נמצאים בתקופה טובה | צילום: עדי אבישי

הפערים עם שחקן בני הרצליה עדיין גבוהים, אך הצהובים מאמינים שיגיע לבסוף. פניני מבוקש בקבוצה מהשרון, ואילו לאוחיון הוצע חוזה נמוך באופן משמעותי מהנוכחי, מה שעלול לסיים את הרומן בין הצדדים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במגעים עם פורוורד בני הרצליה כארם משעור. למרות דרישות כספיות גבוהות מצידו המוערכות בכ-350 אלף דולר לעונה, במכבי מעריכים כי משעור יחתום בסופו של דבר בקבוצה וילבש בשנים הבאות את המדים הצהובים.


משעור (25, 1.98) רשם העונה קפיצת מדרגה משמעותית כשהעמיד בעונה הסדירה ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים (ראשון בליגה), 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים. בפלייאוף מול הצהובים הוא רשם ירידה ביכולת ועמד על 11.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים לאחר ששב מפציעה בכתף. בסיום העונה נבחר הפורוורד לישראלי המצטיין של הליגה.
 


בנוסף, במכבי מתחילים לקבל החלטות בנוגע לשחקנים הישראלים הקיימים בסגל ומי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא הקפטן גיא פניני. אחרי שמונה עונות בקבוצה מסתמן שמכבי לא תציע לפניני חוזה חדש, ומי שעשויה להחתים אותו היא בני הרצליה. כפי שפורסם בספורט1, ראשי הקבוצה מהשרון מעוניינים להחזיר את הפורוורד לקדנציה נוספת, ובקבוצה אופטימיים בנוגע לסיכויי המהלך לצאת אל הפועל.


משעור שומר על גאודלוק. בקרוב בצהוב?
משעור שומר על גאודלוק. בקרוב בצהוב?


פניני רשם העונה את עונתו הגרועה בקריירה במסגרת היורוליג כשקלע 2.6 נקודות בלבד ב-27.7 אחוזים ל-3. בליגה דווקא חל שיפור מסוים גם בדקות וגם בנקודות לעומת העונה שעברה, אבל בשלבי הסיום של העונה התרומה שלו פחתה והוא איבד עם הקבוצה אליפות נוספת. פניני שיחק בתחילת הקריירה שלו בקבוצה מהשרון.


במכבי פנו גם ליוגב אוחיון והציעו לו חוזה בסך 250 אלף דולר לעונה, אך טרם ברור אם הגארד יסכים לקצץ בכמעט מחצית משכרו וגם הוא עלול לעזוב את הקבוצה.


הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי