מתן נאור חתם באליצור עירוני נתניה, ישמש גם כתזונאי

מתן נאור
מתן נאור | עדי אבישי

הסמל האדום, ששיחק עשר שנים בשתי קדנציות שונות בהפועל תל אביב, ישחק במדי הקבוצה מהשרון בליגה הארצית. מוטי שעיבי: "שמו הולך לפניו. מודל לחיקוי"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מתן נאור, הסמל של הפועל תל אביב, מצא בית חדש. השחקן חתם היום (שני) באמצעות סוכנו תמיר שפירא לעונה אחת באליצור עירוני נתניה מהליגה הארצית. במהלך השבוע שעבר, כזכור, האדומים הודיעו כי השחקן לא ימשיך.

אליצור נתניה פספסה את העלייה לליגה הלאומית בשנייה האחרונה ובקבוצה שואפים לעלות ליגה בעונה הקרובה. במועדון החליטו שלא להמשיך עם המאמן אסף דותן ובמקומו מונה עידן פלדה.

נאור גם מונה לתזונאי של מחלקת הנוער של המועדון והוא צפוי לאמן את אחת מקבוצות הנוער. מנהל מחלקת הספורט מוטי שעיבי אמר: "רצינו להביא שחקן משמעותי שיהווה מודל לחיקוי עבור כל המועדון ושחקן ששמו הולך לפניו. אין ספק שמדובר בחיזור משמעותי ואני מקווה שבעונה הקרובה נשיג יותר מאשתקד. אני שמח שנאור עצמו הציע את עזרת במחלקת הנוער וזה רק מסביר עד כמה העסקה שעשינו טובה".

נאור שיחק במדים הפועל ת"א בשתי קדנציות שונות, ובסה"כ עשר שנים, כשבקדנציה השנייה חזר מתקופה ארוכה ללא משחק היישר לליגה הארצית. הוא היה חלק בקבוצה שהעפילה ב-2004 לחצי גמר היורופליג, ורשם מעל אלף נקודות בליגה הראשונה במדי הקבוצה. העונה רשם השחקן 3.2 נקודות בלבד ב-18.4 דקות.
 


יוצא לדרך חדשה. מתן נאור (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי