יוגב אוחיון: כרגע התארים חשובים לי יותר מהמדד האישי

יוגב אוחיוןיוגב אוחיון. הפועל ירושלים
יוגב אוחיון. הפועל ירושלים | אתר רשמי

הגארד הישראלי, שחוזר להפועל ירושלים לאחר שש עונות במכבי ת"א: "עברתי כברת דרך מאז", התייחס גם למפגשו הראשון עם קאציקאריס: "נראה שיש לנו מאמן טוב"

(גודל טקסט)

יוגב אוחיון הוא ללא ספק ההחתמה המעניינת של הקיץ, לקראת עונה הכדורסל הבאה. הרכז הישראלי עזב את מכבי תל אביב לאחר שש שנים בצהוב, וחזר להפועל ירושלים שם שיחק משנת 2009-2011.

הגארד הישראלי התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "מחר אנו מתחילים קמפיין של הנבחרת. היה לי חשוב לשים את כל הדברים על השולחן, כדי שמחר אוכל לצאת לדרך רק בנבחרת ולהתרכז במשימה. כשיגיע הזמן של ירושלים בתחילת ספטמבר נתחיל לעבוד שם".

על הבחירה להגיע להפועל ירושלים: "אחרי שש שנים נפלאות במכבי תל אביב, קיבלתי הצעה מאוד קוסמת ומאוד מכובדת מהפרויקט של אורי אלון. אני מאוד מעריך את מה שעושים פה, החזון, הבנייה, הארנה, אני חושב שאין שחקן שלא חולם לשחק באולם מלא עם קהל תומך, ובתור יריב כשאני הגעתי לשם תמיד נהניתי מהאווירה וממה שנבנה במקום הזה".

אוחיון גם התייחס לסגל החדש של האלופה: "במהלך הקריירה שיחקתי בקבוצות עם ריבוי גארדים ומבחינתי אני מאוד אשתלב עם כולם אין לי ספק בכך. ישנה עונה ארוכה שנצטרך את כולם בכל רגע נתון. אני מבטיח לך שאני שחקן קבוצתי ולאף אחד לא תהיה בעיה איתי ולי לא תהיה בעיה עם אף אחד. ההפך אנחנו נהיה צוות נהדר ביחד".

יוגב אוחיון.
יוגב אוחיון. "היו לי שש שנים נפלאות במכבי ת"א (עדי אבישי)

על הציפייה לעונה הקרובה: "ברמה הקבוצתית אין ספק במועדון. לפי הראייה מהצד עד עכשיו, תמיד שואפים להגיע לכל גמר ומשם הדרך פתוחה. אני חושב שהמסורת שנבנית כאן היא של לקיחת תארים וזה מאוד קסם לי, במקום שאני נמצא בו בקריירה ושם אני רוצה להיות. ברמה האישית, מה שיבקשו ממני לעשות אני אעשה, אני בשלב שחשוב לי מאוד התארים והמדד האישי פחות".

הקדנציה הקודמת באדום: "עברתי כברת דרך ארוכה מאז. אני חושב שיותר מהכל התבגרתי, עיצבתי את האופי שלי כשחקן בוגר יותר. מבחינה מקצועית אני חושב שאני יותר לתרום יותר ממה שהייתי לפני שש שנים ובעיקר רוח חדשה".

יוגב אוחיון.
יוגב אוחיון. "החלטתי לפתוח את הכל לפני קמפיין הנבחרת" (עדי אבישי)

העצות שקיבל מאליהו והלפרין והשיחה הראשונה עם קאציקריס: "לפני שחתמתי בהפועל ירושלים דיברתי איתם, הם אמרו לי שהם יהיו מוכנים שאגור איתם באותה דירה וסיפרו רק דברים טובים. זה מקום אחר ואווירה מאוד טובה, חבר'ה מאוד טובים לעבוד איתם ואני כולי נרגש. ישבתי לדבר עם המאמן כשנפגשתי עם גיא ויצא לנו להכיר. בתור בן אדם הוא מאוד נחמד, ויצא לדבר על הציפיות לעונה הקרובה ומאוד התרשמתי. כנראה שיש לנו מאמן טוב".

על השפעת האוהדים על החזרה לקבוצה: "בתור שחקן יריב כשאתה מגיע לארנה וחווה אווירה כזאת, אני מאמין שכל שחקן כדורסל רוצה שהקהל הביתי שלו יעודד ויחבק בצורה שהאוהדים של הפועל ירושלים עושים. הם עושים עבודה מדהימה ויש להם כוח אדיר והדחיפה שלהם היא אדירה".

יוגב אוחיון.
 יוגב אוחיון. "הלפרין ואליהו סיפרו רק דברים על הקבוצה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי